Jippie, eindelijk kan ik dit jaar naar de JIM. We willen heel graag kaartjes voor zaterdagmiddag, de dressuurmiddag! Wie gaat er nog meer naar JIM dit jaar?
Ik ga wss donderdag en vrijdag. Het liefst was ik zaterdag gegaan maar dan houd ik mijn verjaardag. En donderdag is gratis dus dan kan ik altijd ff gaan kijken
Ik vond de kaartjes nogal asociaal duur Ze durven gewoon voor zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds aparte kaartjes te verkopen, en voor ieder dagdeel (m.u.v. ochtend) gewoon de volle mep rekenen
Ik ga zondagmiddag! En de kaartjes zijn ieder jaar zo duur. Is een vrij normale prijs hoor!
Op andere evenementen is het doorgaans zo dat je een kaartje koopt voor de hele dag, en dan is €25 inderdaad een normale prijs Om voor ieder dagdeel apart kaartjes te gaan verkopen vind ik wat geldklopperij
Ik ga misschien het donderdags. Loop in Maastricht stage dus kan ik mooi vanuit mijn werk gaan, tenzij ik het 's avonds niet hoef te werken:( Ik vind de kaartjes ook erg duur en vind het programma dat niet waard, vandaar dat ik er ook niet voor ga betalen.
Als het goed is zijn wij dit jaar weer medewerker in de stallen (controleren). Vind de kaartjes ook duur, had ik er zelf niet voor over gehad om zelf te kopen. Zit er nu gratis het hele weekend en krijgen nog te eten en drinken ook..
Ik ga zowiezo op de donderdag (gratis ) Verder weet ik het nog niet. Het hangt er van af of we dit jaar weer bandjes kunnen krijgen, als dat niet zo is dan ga ik waarschijnlijk alleen maar de donderdag.
Ik ga waarschijnlijk donderdagavond. We zijn vorig jaar ook donderdagavond gegaan en dat was hartstikke leuk: leuk programma én gratis entree. Wat wil je nog meer?