Pink Jeugdavond Achterhoekse Paardendagen 2007

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mentinkbart

Pink Jeugdavond Achterhoekse Paardendagen 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 16:34

Zoals jullie vast wel weten zijn er in het Pinksterweekend de Achterhoekse Paardedagen in Zelhem. Dit wordt de 80ste editie van de Achterhoekse Paardendagen met vele Nationale en Internationale spring, - dressuur, - men, en endurancecompetities. Veel sport, maar ook is er dit jaar speciaal voor de jeugd (12 tot 18 jaar) een Jeugdavond met spectaculaire rodeocompetitie en daarna een optreden van Thomas Berge.

Dit jaar is het voor het eerst dat ze deze zogehete APD Pink Jeugdavond (vrijdagavond 25 mei) georganiseerd wordt.
Vanaf 19.00 uur staat de rodeostier klaar! Elke ponyclub/rijvereniging mag zijn beste rodeoruiter en fanclub opgeven op te strijden tegen het APD Rodeoteam bestaande uit niemand minder dan Maikel van der Vleuten, Joost Martens en Piet Raijmakers Jr.! Er zijn veel waardevolle prijzen te winnen, waaronder een Giant Mountainbike. Ook is Gert Jan Bruggink aanwezig en hij gaat deze avond presenteren. Elke rodeoruiter heeft natuurlijk fans en deze zijn ook van harte welkom want na deze competitie komt Thomas Berge!

Entree voor deze PINK-jeugdavond bedraagt 10 euro. Hiervoor krijgt elke bezoeker naast deze avond ook vrije toegang tot het APD-terrein op zaterdag, zondag of maandag, ter waarde van 15 euro! Kaarten besel je gewoon online! Bovendien mag er ook een ouder gratis mee per vier jongeren.

Zondag wordt tot slot het fantastische APD PINK-ponyconcours gehouden, waarvoor inschrijving voor zowel alle dressuur- als springrubrieken nu mogelijk is.

Voor meer informatie! http://www.apdplaza.nl/ --> Jeugd --> APD Pink Jeugdavond Daar staat alle informatie en natuurlijk de opgaveformulieren.

Wat denken jullie hiervan?
Laatst bijgewerkt door Mentinkbart op 01-05-07 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marije

Re: Pink Jeugdavond Achterhoekse Paardendagen 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 16:44

Wat jammer nou dat ik midden in mijn examens zit! Ik had me al extra niet ingeschreven omdat ik daar dan de rest van het weekend niet meer weg kom, maar ik kan het toch niet laten om even te gaan kijken. Is dit ook nog leeftijdsgebonden? Schijnheilig Haha!

Mentinkbart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 16:49

marije_ruben schreef:
Wat jammer nou dat ik midden in mijn examens zit! Ik had me al extra niet ingeschreven omdat ik daar dan de rest van het weekend niet meer weg kom, maar ik kan het toch niet laten om even te gaan kijken. Is dit ook nog leeftijdsgebonden? Schijnheilig Haha!

Ja, tussen de 12 en 18 mag iedereen komen. Als je wilt meedoen aan de rodeocompetitie moet je je wel opgeven maar daar staat meer over op de site. Meedoen is trouwens gratis. Entree E10,-

Boy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:38

Kom zeker ff kijken naar de 3 rodeo cowboys! lol Haha!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:36

Wordt zeker gezellig!