Almelose Ruiterdagen 2024

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlexAuto

Berichten: 365
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Vriezenveen

Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-24 22:32

Ook dit jaar is er wederom een Almelose Ruiterdagen topic!
Spoiler:
Ik had het bijna verzaakt om een Ruiterdagen-topic aan te maken, maar gelukkig toch nog tijdig herinnerd :j
Laten we de traditie erin houden zou ik zeggen :j . Iedereen die afgelopen jaren zich heeft ingeschreven heeft als het goed is al een aankondigingsbericht gehad.

De inschrijving voor de 56ste editie - die worden gehouden van 14 t/m 23 juni 2024 - opent maandag 1 april, 08:00 uur en verloopt via ons Inschrijfsysteem. De vraagprogramma's en het Riders book (met allerlei praktische informatie die je tijdens de inschrijving nodig kan hebben) staan al gepubliceerd.

Net als 2022 en 2023 hoop ik wederom op een vlekkeloze inschrijving. We gaan het zien! :Y)

Dit jaar ben ik 20 jaar als vrijwilliger betrokken bij de Almelose Ruiterdagen (en dan met name de aankoppeling van de deelnemer-informatie aan Internet), exclusief die paar jaartjes bij de scouting (als parcoursbouwer). Misschien leuk om aan te geven hoe lang je al met de Ruiterdagen meedoet, aangezien ik vaak 'ik doe weer mee' lees.

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 22:40

Oeh krijgen we dan taart Alex? :P

AlexAuto

Berichten: 365
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-24 22:02

Earth schreef:
Oeh krijgen we dan taart Alex? :P

Had ik niet in gedachten eerlijk gezegd. Als ik de parcoursbouwers(-scouting)tijd meeneem dan loop ik er wel 25 jaar rond, maar sommigen veel langer...
Over taart gesproken, als organisatie worden we jaarlijks overladen met superveel gebak. Waarvoor dank trouwens, wordt heel erg gewaardeerd. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van de Friese oranjekoek, maar na een dag taart is het wel genoeg hoor :9 .
Ik ga mij voorbereiden op morgenochtend, hopelijk blijft alles *\o/* ... :z

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 22:07

Succes morgen!!

jusdepomme
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 08:17

Goedemorgen, ik heb me succesvol ingeschreven voor mijn allereerste Ruiterdagen! Ik ben er van 19 t/m 23 juni en doe mee in het Z1. Heel veel zin in :)

DylanWin

Berichten: 26
Geregistreerd: 16-11-18

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 18:15

Yes we mogen weer! Succes Alexander met de inschrijvingen!

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 18:33

Ja ik heb er ook weer zin in hoor. Ik heb vorig jaar gemist, of nja ik ben even 1 dagje geweest maar dat was echt veel te kort :P

DylanWin

Berichten: 26
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 19:53

Earth schreef:
Ja ik heb er ook weer zin in hoor. Ik heb vorig jaar gemist, of nja ik ben even 1 dagje geweest maar dat was echt veel te kort :P


Gezellig! Welke dagen kom je dit jaar?

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 19:55

Ehh alle? :P

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 22:23

Ikke spuit11, vandaag ingeschreven dus op de wachtlijst :+ Voor het L1.
Nog nooit meegedaan, dus hoop dat het gaat lukken. Lijkt me erg leuk!

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 22:25

Leuk leuk! Ik meld me alvast weer aan voor extra hulp. Mocht je een keer om een meelezer of groom verlegen zitten, dan mag je me altijd een berichtje doen. Of ben je jury en wil je zelf een schrijver regelen, dan kom ik ook graag schrijven.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 22:05

ik meld mij ook weer, dit jaar in het M1

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 13:54

Hoe werkt het met stalling en de wachtlijst?
Ik zou graag nog mee willen doen maar alles is uiteraard al vol … dus dan zou ik nu inschrijven voor de wachtlijst en ook stalling aanvragen?
Als ik het goed begrijp kan ik dat nog annuleren tot sluitingsdatum?

Earth

Berichten: 7920
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 14:07

Je kunt ook even in de omgeving kijken of er stallen vrij zijn. Ik weet even niet meer welke stallen er in het verleden stallen verhuurden, maar misschien weten andere bokkers dat.

jusdepomme
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-10-19

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 18:13

Ik ga dit jaar dus voor het eerst en heb geen concourskast. Nu ben ik wel aan het kijken om er een (tweedehands) aan te schaffen, maar ik heb ook geen tweepaardstrailer of vrachtwagentje waar ik het dan in mee zou kunnen nemen, kan alleen achterin de auto met de achterbank plat... Hoe doen jullie dit? Is het een optie om zo'n zadelkarretje mee te nemen en de spullen telkens vanuit de auto mee te nemen naar de stallen en weer terug of is dat niet te doen?

DylanWin

Berichten: 26
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 19:59

Gezellig!

Earth schreef:
Ehh alle? :P

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 21:47

jusdepomme schreef:
Ik ga dit jaar dus voor het eerst en heb geen concourskast. Nu ben ik wel aan het kijken om er een (tweedehands) aan te schaffen, maar ik heb ook geen tweepaardstrailer of vrachtwagentje waar ik het dan in mee zou kunnen nemen, kan alleen achterin de auto met de achterbank plat... Hoe doen jullie dit? Is het een optie om zo'n zadelkarretje mee te nemen en de spullen telkens vanuit de auto mee te nemen naar de stallen en weer terug of is dat niet te doen?


Ik heb een 11/2 paards Ifor Williams met voorlader, zonder zadelkamer. Voorheen kon ik altijd een Ifor Williams zadelkast lenen die eigenlijk bedoeld is voor de 2paards editie. Die stond altijd bij mij in de punt voor de voorstang, nooit problemen mee gehad.

ik koop nu denk ik gewoon een normale zadelkast (60x60) of probeer deze op MP te scoren, en ook die gaat voor in de trailer.

Mocht dit niet lukken, ik heb ook in mijn eerste en laatste jaar ook wel eens geen zadelkast mee gehad. Toen had ik een schaag waar mijn zadel op lag, en trok ik een dun staalkabeltje door mijn waardevolle spullen(bij mn zadel door het oogje waar je ook je voortuig aan kan bevestigen, dan door mn hoofdstel, riek en andere dingen die ik liever niet onvrijwillig uitleende voor onbepaalde tijd), dit ging ook prima. Overigens is in al die jaren mij alleen een mestvork ontvreemd, dus als ik de balans op maak valt dat nog best mee :')

jusdepomme
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 22:02

Flevolander schreef:
jusdepomme schreef:
Ik ga dit jaar dus voor het eerst en heb geen concourskast. Nu ben ik wel aan het kijken om er een (tweedehands) aan te schaffen, maar ik heb ook geen tweepaardstrailer of vrachtwagentje waar ik het dan in mee zou kunnen nemen, kan alleen achterin de auto met de achterbank plat... Hoe doen jullie dit? Is het een optie om zo'n zadelkarretje mee te nemen en de spullen telkens vanuit de auto mee te nemen naar de stallen en weer terug of is dat niet te doen?


Ik heb een 11/2 paards Ifor Williams met voorlader, zonder zadelkamer. Voorheen kon ik altijd een Ifor Williams zadelkast lenen die eigenlijk bedoeld is voor de 2paards editie. Die stond altijd bij mij in de punt voor de voorstang, nooit problemen mee gehad.

ik koop nu denk ik gewoon een normale zadelkast (60x60) of probeer deze op MP te scoren, en ook die gaat voor in de trailer.

Mocht dit niet lukken, ik heb ook in mijn eerste en laatste jaar ook wel eens geen zadelkast mee gehad. Toen had ik een schaag waar mijn zadel op lag, en trok ik een dun staalkabeltje door mijn waardevolle spullen(bij mn zadel door het oogje waar je ook je voortuig aan kan bevestigen, dan door mn hoofdstel, riek en andere dingen die ik liever niet onvrijwillig uitleende voor onbepaalde tijd), dit ging ook prima. Overigens is in al die jaren mij alleen een mestvork ontvreemd, dus als ik de balans op maak valt dat nog best mee :')


Dank je voor je reactie! Goed om te lezen dat er grotendeels netjes met elkaars spullen omgegaan wordt ook :)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10437
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:15

Ik voel me bijna spuit 11 dat ik nu pas hier om de hoek kom kijken :#

Dit jaar ben ik verantwoordelijk voor het regelen van de schrijvers.

Mocht iemand zich geroepen voelen stuur mij gerust een pb voor meer info :j

DylanWin

Berichten: 26
Geregistreerd: 16-11-18

Re: Almelose Ruiterdagen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 22:33

Breaking nieuws vanuit de Almelose Ruiterdagen, door overweldigend succes extra rubrieken. Hoe en wat? Check snel onze website!