Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dus dat is mijn geluk
Urielle schreef:Mijn paard daar mag niemand anders aankomen maar ik ben al een hele tijd op zoek naar iemand voor mijn pony.
Het paard is voor mijzelf, voor de sport, en de pony is later voor mijn dochter, maar ze is net 1 jaar (mijn dochter dus). Nou kan ik er wel wat meer wandelen enzo, maar ik vind het leuker als er iemand een paar jaar mee rijdt en plezier van heeft
Urielle schreef:Ja hoorHet paard is voor mijzelf, voor de sport, en de pony is later voor mijn dochter, maar ze is net 1 jaar (mijn dochter dus). Nou kan ik er wel wat meer wandelen enzo, maar ik vind het leuker als er iemand een paar jaar mee rijdt en plezier van heeft
pascale schreef:Urielle schreef:Ja hoorHet paard is voor mijzelf, voor de sport, en de pony is later voor mijn dochter, maar ze is net 1 jaar (mijn dochter dus). Nou kan ik er wel wat meer wandelen enzo, maar ik vind het leuker als er iemand een paar jaar mee rijdt en plezier van heeft
oke haha kijk dan zou ik het misschien ook wel doen!![]()
maar wat leuk zeg straks over een paar jaartjes leuk met je dochtertje samen uit paardrijden!
0maris0 schreef:Ik heb ook geen verzorgster en wil er ook geen.
(heb al genoeg meegemaakt met bijrijdsters..)
Ben gewoon getraumatiseerd!!
piecon schreef:0maris0 schreef:Ik heb ook geen verzorgster en wil er ook geen.
(heb al genoeg meegemaakt met bijrijdsters..)
Ben gewoon getraumatiseerd!!
Ik onderschrijf dat. Bezint eer je begint en maak duidelijke afspraken wat wel en wat niet en maak gelijk duidelijk dat het wel jouw paard is en jij uiteindelijk beslist wat er wel of niet gebeurd!
)