Jolijn en ik hadden 2 super leuke verzorgpony's.
er werd de laatste tijd eigenlijk bijna niks meer mee gedaan, wat eigenlijk super zonde is.
jennifer was van een meisje van 16 jaar & de andere pony mistery was ook van een meisje van 16jaar.
maar nu kwamen wij op donderdag bij dat huis waar die pony's staan om te lessen.
zijn de stallen leeg, dus wij instructrice op bellen dat ze maar niet hoeft te komen nog omdat we eerst wouden vragen waar de pony's waren/zijn.
dus wij bij het huis aangebeld nou deed niemand open, komt die broer van dat meisje er aan.
dus wij vroegen weet jij waar de paarden zijn, en ik zag het al gelijk aan z'n gezicht.
zegt hij zo ja dat weet ik; jennifer is verkocht. wij Oooohw okey, en mistery word of is ook verkocht!
nou ik begon daar gelijk te huilen van ja nou die meiden hebben geneens iets tegen ons gezegt, waar ik me echt zo kwaat om kan maken, en dat vond die broer natuurlijk ook raar dat ze niks hadden gezegt.
dus ik samen met jolijn nog even met die broer staan praten.
en die instructrice weer opgebeld van dat ze verkocht zijn.
ik vind het gewoon zo rot hoe het gegaan is!
wou het gewoon even kwijt
!
Maarja het is al gebeurd. Hopelijk vind je snel een nieuwe pony om te mogen verzorgen. Hopen dat de pony's nu bij een baasje terecht zijn gekomen die goed voor ze zorgt!