wat er net toch gebeurde!! wat een stelletje sukkels!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paasei_

wat er net toch gebeurde!! wat een stelletje sukkels!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:58

ik was vanmiddag alleen aan het buitenrijden,
kwammen er ineens 4 mannen aan gefiets...
niks aan de hand zou je denken...
beginnen ze ineens hard te lachen en zeggen ze:
de pony gaat op hol slaan, whaha
ja, daar gaan we voor zorgen
de pony gaat op hol slaan!! en wijf gaat er af donderen! ( wat je wijf noem, IK BEN NOG MAAR 11)

die mannen fietsten lang me op en gingen kei hard bellen en raar doen zodat mijn pony zouw schrikken.

gelukkig schrok mn verzorgpony niet en liep die er gewoon rustig lang op

Wild_Cowgirl

Re: wat er net toch gebeurde!! wat een stelletje sukkels!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:29

Lekker puh voor die vervelende mannen Stoom uit je oren . Sommige mensen begrijpen niks van paarden Hamer. Maar goed van je vzpaardje dat 'ie zo rustig is gebleven. Die mannen hebben waarschijnlijk gewoon een doodsaai leven en hoopten op een klein beetje sensatie...

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 17:57

is dit meerdere mensen overkomen?

Wild_Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:28

Zo vaak! Maar dan vooral met jongeren op scooters! Keihard langscrossen en maar brullen. Eentje heeft zelfs een keer een blikje naar mijn vz-paard gegooit! Ik ben van me paard afgestapt (vriendin hield hem vast) en heb die jongen met mijn zweepje (jaja, hóe paardennerderig:=) weggejaagd!

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 18:29

Wild_Cowgirl schreef:
Zo vaak! Maar dan vooral met jongeren op scooters! Keihard langscrossen en maar brullen. Eentje heeft zelfs een keer een blikje naar mijn vz-paard gegooit! Ik ben van me paard afgestapt (vriendin hield hem vast) en heb die jongen met mijn zweepje (jaja, hóe paardennerderig:=) weggejaagd!

gelukkig waser nog een vriendin bij!

Wild_Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:39

Ja, anders hadden ze er toch maar mooi mee weggekomen (en als mijn vz-pony op hol was geslagen...)

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 18:41

wat zeggen julie dan tegen zoow iemand?

ik durf niet veel te zeggen, ben 11 jaar en kan echt niet op tegen een ouder iemand
en ik ben al niet zoown held, Clown Scheve mond

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 19:37

ik snap niet wat die mensen er leuk aan vinden om zoiets te doen, ik vind dat echt gemeen, en dan al hele maal bij een meisje van 11!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:46

Het is niet leuk dat zo iets gebeurd marielle_p. Maar het is niet de bedoeling dat je je topic heel de tijd omhoog schopt.
Mensen reageren vanzelf wel. Neem voortaan gewoon iemand mee als je naar buiten gaat.

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 20:58

casperrr schreef:
Het is niet leuk dat zo iets gebeurd marielle_p. Maar het is niet de bedoeling dat je je topic heel de tijd omhoog schopt.
Mensen reageren vanzelf wel. Neem voortaan gewoon iemand mee als je naar buiten gaat.

sorry

ik heb niemand om mee te nemen naar buiten en vind het juist heerlijk om alleen buiten te rijden

Wild_Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:40

Ik vind het persoonlijk ook veeeeeeeeeeel lekkerder alleen. Is er dan geen route waar géén mensen langskomen? Of iig weinig? Dat scheelt namelijk al een boel!

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:43

Gebeurd hier ook heel vaak, maar dan met van die jongens die net een auto
hebben. Dan doen ze keihard hardcore muziek op en gaan ze toeteren enzo. In
de hoop dat ze schrikken. Gewoon niet op reageren en lekker verder rijden.

Gelukkig dat je verzorgpony niet schrok! Lachen

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:15

zo vervelend is dat he..
ik word altijd heel boos als ze zo iets deden. of liet ik me paard expres aandraven dan schrikken ze meestal wel. alleen vind ik het wel een beetje gevaarlijk dat je al alleen langs de weg rijd als je nog zo jong bent, of is die pony echt goed 100% bom proef?

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 19:46

Bentuh schreef:
zo vervelend is dat he..
ik word altijd heel boos als ze zo iets deden. of liet ik me paard expres aandraven dan schrikken ze meestal wel. alleen vind ik het wel een beetje gevaarlijk dat je al alleen langs de weg rijd als je nog zo jong bent, of is die pony echt goed 100% bom proef?

ik rij altijd op een shetlander lang een fietspad dat is een fietspad daar een soort van parkje er kunnen geen auto's kopen ik heb ook altijd een mobiel bij mn pony 100% bomproef:j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:21

Ik was 2 dagen terug ook nog het bos in geweest en toen ik net op het ruiterpad zat, (wijkt langzaam van de weg af) toen ging der ineens een auto staan toeteren!! Echt idioot haha, ik schrok me helemaal te pletter maar mijn pony gelukkig niet, sukkelde gewoon met zijn neus aan de grond verder hahaha.

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 07:52

suus_ schreef:
Ik was 2 dagen terug ook nog het bos in geweest en toen ik net op het ruiterpad zat, (wijkt langzaam van de weg af) toen ging der ineens een auto staan toeteren!! Echt idioot haha, ik schrok me helemaal te pletter maar mijn pony gelukkig niet, sukkelde gewoon met zijn neus aan de grond verder hahaha.

wahaha:+

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 12:59

Wat een stelletje eikels. Weet je wat ik dan altijd doe als ik de mogelijkheid hebt? Dan ga ik in galop ervandoor. Moet je raar zien kijken. Maar goed, moet je wel de mogelijkheid hebben.

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 15:28

LiNdA1986 schreef:
Wat een stelletje eikels. Weet je wat ik dan altijd doe als ik de mogelijkheid hebt? Dan ga ik in galop ervandoor. Moet je raar zien kijken. Maar goed, moet je wel de mogelijkheid hebben.

die mogelijk heb ik wel! Haha!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:31

Volgende keer je pony omdraaien en achter hun aangalloperen, laat hun maar eens op hol slaan omdat ze bang worden van je pony Knipoog

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 16:47

Somebitch schreef:
Volgende keer je pony omdraaien en achter hun aangalloperen, laat hun maar eens op hol slaan omdat ze bang worden van je pony Knipoog

whhahaha Clown die vind ik goed, 1 probleempje ben niet zoon helt Clown en wat moet ik als 11 jarige meisje met mijn shetlandertje tegen 4 mannen van ongeveer 25, ik denkt niet dat die bang worden! ik ben eerder bang voor hun

tukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:07

Meid kijk aub wel uit als je alleen gaat rijden zeker met zulke idioten tegenwoordig!. Wie weet hadden ze je eraf getrokken en wie weet wat ze je aangedaan hadden. Kun je niet beter met iemand meerijden?

marielle538

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:01

Ik zou idd ook voorzichtig zijn. Als volwassen meid begin je al niets tegen een paar grote knullen, laat staan jij als 11-jarige.
Sowieso is negeren de beste oplossing denk ik, dan is de lol er gauw vanaf. Je hebt mazzel dat je pony er niet van schrikt, anders is de lol nog groter voor ze en zullen ze langer doorgaan Boos!
Kan er niet een (oudere) vriendin met je meelopen, of een van je ouders die gezellig mee wandelt?
Ik mocht bijvoorbeeld vroeger niet alleen naar mijn verzorgpony fietsen (langs een bos) dus mijn moeder ging altijd gezellig met me mee Knipoog

Veel succes en oppassen he?

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 14:46

marielle538 schreef:
Ik zou idd ook voorzichtig zijn. Als volwassen meid begin je al niets tegen een paar grote knullen, laat staan jij als 11-jarige.
Sowieso is negeren de beste oplossing denk ik, dan is de lol er gauw vanaf. Je hebt mazzel dat je pony er niet van schrikt, anders is de lol nog groter voor ze en zullen ze langer doorgaan Boos!
Kan er niet een (oudere) vriendin met je meelopen, of een van je ouders die gezellig mee wandelt?
Ik mocht bijvoorbeeld vroeger niet alleen naar mijn verzorgpony fietsen (langs een bos) dus mijn moeder ging altijd gezellig met me mee Knipoog

Veel succes en oppassen he?

jij hebt geluk, jij boft! jij hebt tenmiste nog een gezonde moeder! mijn moeder is lichamelijk zwaar gehandicapt heeft moeite met lopen en kan dus al helemaal niet fietsen, angezien mijn vader altijd is werken moet ik er dus alleen heen gaan, nog probleem wan het licht niet naast ee bos ofzo...
alleen ik rij altijd alleen buiten, ik vind het juist fijn om alleen te rijden alleeen waar ik rij is het wel afgelegen ...

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:11

marielle_p schreef:
wat zeggen julie dan tegen zoow iemand?

ik durf niet veel te zeggen, ben 11 jaar en kan echt niet op tegen een ouder iemand
en ik ben al niet zoown held, Clown Scheve mond

-

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:13

Echt stom. Bij mij is het ook wel eens, komen er scooters langs en dan gaan ze expres toeteren, schreeuwen, etc.