Ik heb een hele lieve verzorgpony, D.Ik verzorg hem samen met nog een jongen, van 11/12(?) jaar, die 2 straten achter de pony woont.
We hebben allebei 3 dagen, en 1 dag rustdag, ze is namelijk al 24 jaar.
Ik word alleen helemaal gek van die jongen... hij smst me elke dag, of ik meega, of hij met mij mee mag, omdat hij niet zo graag alleen wil. Eerst smste ik altijd trug 'nee'maar nu reageer ik er niet eens meer op, wnat dan gaat me beltegoed eraan.
Als hij geen ntwoord krijgt stuurt hij nog wel is 4x smsjes totdat hij eindelijk sotpt en merkt dt ik geen antwoord geef.
Maar nu is het zo, het 'lijkt'alsof hij mij ziet aankomen vanuit zijn huis, want telkens als ik er ben, komt hij zo'n 5 minuten later 'even een appeltje brengen'. En als ik dan zedg: nee ze heeft net hooi en voer gekregen ,e anders eet ze dat niet op, gooit hij het alsnog over het hek. I
k vind dit erg vervelend, want hij blijft telkens aan het hek staan, als ik met har bezig bent. Uiteindelijk(na 10 minuten negeren ofzo) gaat hij weg.
Als ik haar dn op een veldje ga longeren/rijden komt hij of er weer bijstaan, of hij gaat vanuit zijn dakraam(sirieus) staab kijken , alsof ik in de gaten gehouden moet worden) Ik heb het al zo vaak tegen hem gezegt: jij heb mijn dagen, jij de jouwe en blijf dn ook op die dagen komen!
En niet telkens smsen enzo wna tik reageer er nit op, en me telfoon is al een keer op school afgepakt , omdat hij tussen de middag gaat bellen(terwijl ik dus nog op school zit, en hij zit op basisschool, dus is hij vrij tussen de middag)
Dan gaat hij huilen, waardoor ik me schuldig voel, en het weer goed maak. Dan gebeurd het allemaal opnieuw.Hij luistert gewoon niet! Er is dan ook iemand, die D 12 jaar lang heeft verzorgd en die zegt ook dikwijls: he tlijkt wel een obsessie.
Nou, volgens mij ook. alleen hoe kan ik beter duidelijk maken dat dit niet werkt zo? ik ga me steeds meer irriteren, en mijn ouders zeggen ook dat ik dat niet moet doen, maar het helpt gewoon niet. Ik ben bang dat ik ooit heleemaal tekeer ga tegen hem.
En dat het dan niet goed gaat aflopen...... (ps, misschien komt het ook wel, omdat die jongen alleen mag longeren en wandelen, omdat hij haar nauwelijks aankan bij het longeren, nog niet goed genoeg rijd, ze is heel sterk en snel, en hij niet echt iets goed kan doen met haar)
WATMOET IK DOEN? moet ik naar die 'hoofdverzorger' en klagen? of moet ik het blijven opkroppen? of gewoon en ernstig gesprek hebben met hem, en er dan niks om geven dat hij huilt?
en kunnen jullie het begrijpen? of hebben jullie zoiets: ze is jaloers, of is hij jaloers?
ik weet echt niet wat ik moet doen. en hoop op sirieuze reacties..
groejtes

edit: even wat overzichterlijker gemaakt
Hij is 12, dus geen baby meer en echt oud genoeg om te begrijpen wat je zegt. Als hij er geen gehoor aan geeft: gewoon helemaal stoppen met op hem te reageren. Dat ie gaat huilen, is zijn probleem. Over een jaar zit hij ook op de middelbare school en zal hij het janken rap moeten afleren, wil hij niet tot op het bot gepest worden
.
.
en nee, ik ga hiervoor geen nieuw nummer nemen... ik ken het nu net uit me hoofd
(moeilijk woord...
.