Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:33

Duiderlijk.

Mijn eigenaar is super! Nouja meneer en mevrouw zijn super!
      Heb heel goed contact met hun, als ik daar kom altijd een
      praatje en krijg bijna altijd wat te drinken etc etc.
      Heb ongeveer een half jaar geleden van hun een paardrijbroek
      gereden van heel veel geld. Dus echt super Lachen ..

Ik ben benieuwd!

Eleandra

Re: Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:09

Bij mij is het precies hetzelfde als bij jou, een heel aardige vrouw! Ze stopt mij altijd helemaal vol met lekkers en kerst/verjaardagscadeautjes of gewoon zomaar cadeua's krijg ik ook. Als mijn moeder een keer een weekendje weg gaat blijf ik vaak bij haar logeren. Echt heel leuk Lachen

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:14

Kan ik goed mee op schieten.
de 1 is me nicht de andere die met me nicht om gaat.
En ja ook altijd wel praten enz.

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:04

Ik kan ook goed met de eigenare van mijn verzorgpaarde opziete Lachen ze zijn heel aardig.
Ze brengen het paard ook overal voor mij naartoe als ik wil ,dus bijv. 1x per week naar de les Lachen en laatst hebben ze een nieuw zadel gekocht voor me..

Ben echt heel blij datik daar mag rijden Lachen

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:50

ik heb nu ook echt een super leuke en lieve eigenaresse. ze vertrouwd mij volledig en ik mag verder echt alles met haar fjord doen wat ik wil en hoe vaak ik wil. ik kan mij geen betere eigenaresse en vooral geen beter paard wensen dan deze.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:42

de eigenaresse van Mycado is een topvrouw! in overleg kan zowat alles en ze is zo goed voor dat beest! je kan je geen betere eigenaresse als paard bedenken, er zullen best net zulke rondlopen als haar (zoals ik Tong uitsteken), maar op dit moment gaat het goed en heb ik het erg naar mijn zin, ook door haar, dat zij dit mogelijk maakt voor mij

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:42

Ik vind haar ook aardig, pony staat daar aan huis, ze heeft zelf nog 2 paarden daar en daar gaat haar aandacht naartoe, en ze heeft ook vertrouwen in wat ik doe met dat beest dus kan er zo'n beetje alles mee doen *LOL* dus daar ben ik erg blij mee

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:42

de eigenaar is super!!! en de rest van z'n familie ook Knipoog als ik spullen voor op stal of de paarden koop staat ie erop om ze terug te betalen, en zondag na het buitenrijden kan ik daar aan tafel schuiven voor de lunch, ook ben ik altijd welkom om wat te drinken. zijn dochter geef ik 1x in de week les. en ik mag komen wanneer ik wil, maar als ik niet kan is dat ook geen probleem en dat hoef ik dan ook niet te laten weten van 'm. hoef ook niks te betalen daar en ik kan alles bespreekbaar maken. ook kom ik op verjaardagen etc het is dus beruhhhhh gezellig en heb t ook erg naar m'n zin daar. Haha!

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:26

ik vind de eigenaresse heel aardig, kan het ook goed met haar vinden!
En we hebben goed contact, en gaan binnenkort nog is samen op buitenrit Haha!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:45

Gaat allemaal wel lekker geloof ik. In het verleden zijn er wat dingen gebeurt maar die liggen nu achter ons en ik heb het er prima naar mijn zin. Ook al heb ik het onwijs druk op dit moment met mijn examens en heb ik alleen maar tijd om uit te mesten en aandacht voor de paarden schiet er een beetje bij in, gelukkig begrijpen ze het en weten ze dat school voorgaat waar ik heel blij mee ben. Lachen

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 13:53

die van mij is handelaar,
mag alles van hem en hij is best aardig,
mar hoe die afentoe met de paardjes om gaat!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:59

Mijn eigenaresse is super tof Lachen Ze laat me vrij in mijn doen (niet te vrij natuurlijk Knipoog) En ik kan erg goed met dr opschieten!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:16

Bij die van mij heb ik het ook echt heel erg naar mijn zin. Ik wil daar nog lange niet weg.
Ik ben zo blij, het zijn leuke paardjes om te berijden met vaak een uitdaging. Heerlijk. Ook leuk land om in te kunnen rijden in de omgeving!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:06

Ik heb 2 vzpony's en ik vind dat ik heel veel geluk heb gehad met de eigenaren Haha!.

Ze zijn allemaal heel aardig, makkelijk en ik mag vrijwel alles . Ik kan ook goed met ze opschieten . Met de eigenaresse van Vanity ben ik ook meegeweest naar een endurancewedstrijd als groom Lachen. Ik krijg ook altijd van de eigenaren van Bandit (oudere vrouw en nog een vrouw, haar dochter) drinken, eten enzo als zij ook op stal zijn Clown, Ze hebben lessen betaald... heb het heel erg naar m'n zin bij beide pony's .

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:29

De eigenares van mijn verzorgpony is gwn super, ze is pas 15 en meestal rijd zij het andere paard.
Als we een buitenrit maken ofzo hebben we altijd heeel veel plezier.. Knipoog Ik heb ook mazzel hoor~!!~Ze is echt super aardig.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 11:35

Eigenaren van mijn verzorgpony zijn ook super aardig! Ja Tis altijd heel gezellig en ze doen vanalles voor me, rijden met me naar het bos of strand met de trailer enzo, en mag ook met hun pony lessen. Mag bijna alles doen van ze, vind ze helemaal geweldig Haha! En ik leer ook heel veel van de eigenaar! Pling

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 16:12

In 1 woord: toppie!
Alle eigenaren van de verschillende paarden die ik doe zijn hele leuke mensen!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 08:44

Echt super! Kan het super goed met ze vinden en ook met hun kids.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 08:46

Eigenaresse van Katinka zie ik maar weinig, Katinka staat bij de ouders van de eigenaresse op stal.
Zowel de eigenaresse zelf als de mensen van stal zijn ontzettend aardig. Ja
Niets over te klagen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:09

Wat hebben we het allemaal goed getroffen. Haha! Ook ik heb het getroffen met mijn eigenaresse. Maar we moeten ook goed bedenken dat dat wellicht ook aan onszelf ligt ! Ja Wij zorgen met veel liefde voor hun paard/pony. Het kan helaas ook anders. Maar ik ben blij te horen dat er zoveel meiden/vrouwen zijn die met veel plezier een paard van een ander verzorgen (net zoals ik). Ik mag er van alles mee, op wedstrijd, weekendje naar de bossen, etc. Schatten van eigenaars dus. OK dan!

mriinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 00:16

Bij de ene plek kom ik elke dag, en die man is echt super! Ik mag alles met zijn paarden doen wat ik wil, als ik toestemming wil vragen om bijvoorbeeld de manen te trekken, of om rustig aan te beginnen met aan een zadel te laten wennen, zegt hij alleen maar: oh dat moet jij weten... Haha!

En op de andere plek, daar rij ik pas een paar maanden, maar daar is het altijd gezellig! De mensen die er komen zijn gezellig, en de eigenaar van die paarden kan ik ook super mee opschieten, ik ga ook vaak mee op wedstrijd, en dat is altijd leuk! Haha!

JetyJettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:02

De eigenaren van mijn verzorgpony zijn ook heel lief:) ik en mijn vriendin komen daar bijna iedere keer na het rijden nog wat drinken, en we praten veel met ze. We mogen ook mee naar keuringen en we hebben al een aantal keer met hun wat gegeten:)

Drea_Fen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:48

Cameee schreef:
De eigenares van mijn verzorgpony is gwn super, ze is pas 15 en meestal rijd zij het andere paard.
Als we een buitenrit maken ofzo hebben we altijd heeel veel plezier.. Knipoog Ik heb ook mazzel hoor~!!~Ze is echt super aardig.

IK BEN 16 GEWORDEN HOOR!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:07

Zijn echt super! ik mag gewoon alles daar, ook altijd drinken ,eten en de mcdonelds is tegenover en daar gaan we vaak ook heen met zn alle

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:30

Wij hebben het inderdaad allemaal getroffen zeg! De eigenaar van mijn verzorgpaarden verhuist (misschien binnenkort, misschien over een jaar) naar Spanje. En ook al houdt ze ongelofelijk veel van haar paard Dajana (het paard wat ik vooral verzorg en altijd rijd) en is Dajana heel speciaal voor haar. Toch zou ze Dajana voor mij in Nederland laten. Aardiger kan ik mij niet voorstellen Lachen