weggepest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esthertjuh_

weggepest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:50

HooOi ik ben al zeker 8 maanden opzoek naar een leuke verzorgpony!!Ik heb dr 1 moeten laten rusten omdat ze te oud werd en dan heb je nog 1 die iemand me heeft afgenomen en verder ben ik bij 2 andere weggepest door bijv. mijn halster en halstertouw in de bomen te gooien....
Zoals je kunt lezen heb ik niet vrijwillig mijn verzorghartjes weggegeven.Zelf vind ik het erg dat er meiden aan mijn spullen zaten en mijn verzorgpony's hebben afgepakt hierover wil ik wel jullie mening hebben ..

xxxx

P.s : Als jullie een leuke pony kennen(hebben) in omgeving Sint Joost(zuid limburg) laat het me weten!!!

Waikiki

Re: weggepest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:37

dat lijkt me duidelijk daar hoef je geen topic over te openen, neem aan dat iedereen het er wel over eens is dat het niet normaal is als zo maar (mits jouw kant van het verhaal natuurlijk helemal klopt Knipoog ) jouw wegpesten e.d
En waarom heb je er een moeten laten rusten omdat die te oud werd? Mocht je er daarom niks meer mee doen?
En door wie ben je dan weg gepest door de eigenaren zelf of...??

Zoee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:14

wat erg dat je bent weggepest.. Sorry.. ik woon niet daar in de buurt waar jij woont. dus een verzorgpony weet ik niet.. kijk ander even op marktplaats.. als ze een paard te koop zetten kan je daar best op reageren.. mischien willen ze zelfs wel er over nadenken om je tot dat die pony weg is daar te laten verzorgen.. ik keek ook vaak op marktplaats en nu heb ik een Lease/verzorgpony. Over dat pesten; laat je niet wegjagen.. En wat erg dat dat is gebeurt.. Ach gut
Nouja, ik hoop dat je wat aan dit berichtje hebt.
Knipoog

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:53

tja... helaas heb je nu eenmaal van die zielige gevallen die het graag voor een ander verpesten. ik heb het zelf ook meegemaakt. alleen werd ik om iets waar niks van waar was weggestuurd door de broer van de eigenaar. veel suc6 met zoeken naar een leuk paardje.

_Fan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:20

ik vind het echt triest dat je weggepest bent.
als ik jou was geweest, was ik naar de eigenaren gestapt
om te zeggen dat je door die andere meiden gepest werd.
misschien kan je dat nu nog doen, dan kan je misschien
bij je oude verzorgpaarden terug?
het lijkt me niet dat de eigenaar het leuk vind,
als je weg bent gegaan doordat je gepest werd ?

Juppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:12

Vervelend voor je...je heb ook overal van die lui die denken dat ze overal mee wegkomen...ik zou naar de eigenaar gaan en vragen wat de bedoeling is..of JIJ het dier vezorgt of hun...

Succes

Ariannee_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:03

Wat stom zeg dat ze zo doen,
net zoals juppy zegt zal ik het ook even gaan vragen Knipoog

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:31

Nogal kinderachtig niet, alsof ze niets beters te doen hebben dan halsters en halstertouwen in de bomen te gooien.
Er hangen in de zomer wel bladeren aan de boom, dus halsters en halstertouwen zijn niet nodig om de boom groen te laten lijken.
Heb je er zoals in voorgaande reacties al werd gezegd er niet met de eigenaar over gehad?
Zeggen je ouders er niets van? Ik weet niet hoe oud je bent e.d.. Maar ik zou het er niet bij laten zitten als ik jou was..!!
Voortaan gewoon jezelf blijven ookal is het moeilijk, lekker je eigen gangetje gaan en als het nodig is met de eigenaar gaan praten of door je ouders laten doen!
Want dit is echt triest van die kinderen... Gestoord

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:10

ik heb net een ander topic van je bekeken over een arm paardje, toevallig het meisje dat je peste?
Ik vind dat jij ook niet echt vriendelijk bent in dat topic..