Vanmiddag {eerste} gesprekje met eigenaar!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BellyBel

Vanmiddag {eerste} gesprekje met eigenaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 14:50

Hallo,

Ik heb vanmiddag mijn {eerste} gesprekje met de eigenaar van misschien mijn toekomstige verzorgpony's *LOL*
Het is gewoon even babbelen, wat afspraken maken en ik denk ook even kennis maken met de pony's.

Ik begin nu best wel zenuwachtig te worden, hihi maar als ik eenmaal samen met mijn nicht op de fiets zit verdwijt dat zo weer *gelukkig*.
Het gaat om verzorgpony's waarvan ik er 1 of 2 mag rijden en die mag uitbrengen in de sport Haha! (echt een droom wat ik eindelijk hoop waar te maken!). Ze hebben nog wat andere paardjes en fokken zelf ook een beetje. Nu had ik ook alvast enkele vragen bedacht die ik eventueel zou kunnen stellen, en wat puntjes die ik wil bespreken (zowieso) we hebben over de mail ookal enkele dingen beetje besproken, maar in het echt is toch wat vijner Lachen Oke de dingetjes:
- Benzinevergoeding
- Vervoer (naar club + wedstrijden)
- Hoevaak per week min. rijden/beweging geven.
- Wat mag, en wat mag niet.
- Aanschaf van nieuwe spullen / vervanging oude spullen.
- Wat nog meer?
Ben zeker weten het 1 en ander vergeten.

Daarnaast heb ik over mail gezegd dat de kosten van de club + knhs etc. voor mij zijn.

Groetjes,
BellyBel

_Jody_

Re: Vanmiddag {eerste} gesprekje met eigenaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 15:20

Wat je moet doen bij ongevallen of iets dergelijks, dus telefoonnummer van dierenarts is altijd handig. En wat zij wilt dat je in zulke zoiets zo doen Knipoog

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:12

Spannend!
Wanneer hoor je meer, en is het al zeker of jij het gaat worden?

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 17:58

Ze hadden/hebben 2 pony's op MP staan (te koop) en ik zo reageren (benieuwdheid, niet voor de koop) van: Wat is eigenlijk de reden van verkoop? Toen hadden hun terug gemaild van: Ja we willen ze heel graag wel in de sport uitbrengen alleen omdat we al 18 zijn geweest kan het niet meer (d-pony's). Omdat ik héééél graag een (of meerdere) pony's wil uitbrengen had ik zo gemaild: En als iemand anders ze nou uitbrengt? Wat zouden jullie daarvan vinden? Toen raakten we aan het mailen en ze vonden het heel leuk dat ik had gereageerd enzo.. en nou mag ik ze dus misschien uitbrengen (licht eigenlijk nog aan de klik of het door gaat of niet). Ik kwam met D een beetje aan het mailen Knipoog En haar zusje (noem die even J) gaan eigenlijk een beetje over de pony's.

Ik had dus met ze afgesproken tussen 4 en half 5, tegen 4 uur was ik er met me nicht en J kwam tegen kwart over 4.. D was er niet (kwam iets plotselings tussen, een bevalling waar ze heen moest dusja Knipoog) Maar J kletste ik dus mee en ze vond het ,,zielig'' voor ons dat we hadden moeten wachten maar ik en me nicht maakten er niet zo'n groot probleem van Knipoog Toen zijn we naar d epony's gegaan beetje geklets enzo en toen naar binnen heen waar ik ook de ouders ontmoete en nog haar broer(tje)(?). Heel aardig ook! En naar mijn gevoel ,,klikte'' het al wel Lachen Ook vind die vader de verzekering heel belangrijk en ook dat er een cap wordt gedragen Haha! (precies mijn ouders lijkt het wel Tong uitsteken) Heb ik dan ook zo-iets van: Ja dat is dan wel goed, dat wat dat betreft de zelfde gedachtengang is Knipoog. J had ook even naar mijn manege gebeld voor wat informatie over mij (hoorde ik vandaag Tong uitsteken) vind ik zelf geen probleem eigenlijk, vind het juist wel een goed teken dat ze iig belangstelling tonen en ook een beetje rondvragen naar mij dan alleen alles van mijzelf te horen, toch? Zou ik zelf ook hebben gedaan denk ik als ik in hun schoenen stond Lachen

Maar het ging wel goed Lachen *gelukkig* Ook leuke pony's enzo *LOL* En volgende week een keertje "proefrijden" en mag ze ook eerst een paar keer meenemen naar de les enzo Lachen Kijken hoe dat gaat. Is dan afwachten op welke pony ik kom te rijden Tong uitsteken

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:38

Gaaf, ik hoop dat het doorgaat Haha!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:26

Echt spannend!
Succes Haha!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:59

Leuk hoor!
Succes. Lachen