Het lijkt alsof dit mijn eerste berichtje is maar ik ben al eerder op bokt geweest als Vitkimbas.
Ik zal jullie even mijn verhaal vertellen.
3 jaar geleden begon ik mij te interesseren in paarden, ik ging mee met een vriendin naar haar verzorgpaarden, dit ongeveer een half jaar. Tot die vriendin een eigen paard kreeg. Toen ben ik 3 ijslandertjes beginnen verzorgen: Kimni, Vitni en Bastiaan. Ik reed ook op een manege.
Maar een jaar later kreeg ik klierkoorts, ik kon niet meer sporten en zo was alles even verwaterd... Tot deze zomer, ik kreeg de aanbieding prachtige springpaarden te gaan verzorgen. Dit vond ik natuurlijk erg leuk, dit was op het einde van de zomervakantie. Maar toen het schooljaar weer begon ging ik niet meer.. Door school maar zeker ook door mijn vriend die niet wou dat ik elke zaterdag weg was. Ik had hier heel veel spijt van, paardrijden was echt iets waarbij ik me kon ontspannen en even weg kon zijn van mijn problemen en de drukte en stress.
Maar het verwaterde dus weer voor een half jaar.
Maar dit weekend had ik een erg zwaar dipje, mijn moeder vroeg waarom ik niet terug begon te paardrijden. En dus heb ik een smsje gestuurd naar de eigenaar van die paarden en ik kan na de examens terug die paarden gaan verzorgen en berijden.
Ik ben echt zo enorm blij! Ik heb afgesproken met mijn vriend dat hij niet meer moet zagen als ik ga paardrijden, want het zal vanaf na de examens elke zaterdag zijn.
Ik kan echt niet wachten tot ik weer op de rug van een paard zit!
Dit wou ik jullie even vertellen, tot mijn spijt heb ik geen foto's van de paarden niet meer. Maar toch nog enkele foto's van vroeger.
Dit waren mijn 3 verzorgijslandertjes. Van links naar recht:Vitni,Kimni,Bastiaan

Dit ben ik op het verzorgpaard van een vriendin.

Maxime xx