Vaak ruzie met eigenaar verzorgpaard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sweetlovely

Vaak ruzie met eigenaar verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 21:58

Wie hebben er hier vaak ruzie met de eigenaren van hun verzorgpony/paard???? Ikzelf heb dat gelukkig niet en ben daar ook heel blij om. Maar ik vroeg me af of er mense zijn die dat wel hebben. Kijk bij mij op stal wordt wel veel over elkaar gezegd en dat vind ik oowk echt niet leuk maar gelukkig zijn er dan vaak wel mensen die je kan vertrouwen.

Moderatoropmerking:
Onduidelijke titel aangepast. "Eigenaren" is niet voldoende.

Vie

Re: eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:11

Als je vaak ruzie met de eigenaar hebt lijkt dat mij niet zo fijn. Op zo 'n plaats zou ik eerlijk gezegd niet lang blijven denk ik. Lachen

Vertrouwen tussen eigenaar en verzorger en een goed contact vind ik persoonlijk een van de belangrijkere dingen als het om een vz-paard gaat.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:14

Ik ga met Sylleke mee, als je het niet goed met de eigenaar kan vinden dan ben ik zo weg hoor Knipoog

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:17

Ik ga ook met Sylleke mee!

De eigenares van mijn bijrijdpaard is heel aardig, bovendien verzorgt zij haar paard zoals ik mijn pony ook altijd verzorgd heb (dezelfde stal ook).

sweetlovely

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 17:40

ja idd vind ik ook hoowr sylleke ik ben ookw heel blij dat ik goed met de eigenare om kan gaan

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 18:38

Lijkt me ook niet echt fijn verzorgen nee!
gelukkig kan ik het wel goed vinden met de eigenaren.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:08

Idd, als het vertouwen niet goed is tussen verzorger en eigenaar is er niet veel te beginnen denk ik..

Ik zelf heb gelukkig nog nooit echt ruzie gehad, wel eens een discussie, maar dat moet kunnen vind ik. Lachen

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:20

als je vaak ruzie hebt lijkt me dat nou niet bepaald fijn...

Bij mijn ex-ex verzorgpaard had ik vaak ruzie met de eigenaar, daardoor ben ik daar ook weggegaan Lachen

Waar ik nu verzorg nog nooit ruzie gehad Lachen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:56

Nooit echt ruzie.. Wel es meningsverschillen over hoe je iets het beste kunt doen, Maar dat is niet zo heel raar vind ik Knipoog

Daihyo

Re: Vaak ruzie met eigenaar verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:14

Meningsverschillen zijn heel normaal.
En daar moet je ook met elkaar over kunnen praten.
Wat Marjo_x zegt, over wat je het best kunt doen in bepaalde situaties.
Je hebt beiden toch verschillende ervaringen en daar kan de beste manier uit gekozen worden.
Maar echt ruzie lijkt me niet goed en dan is het denk ik ook tijd om op te stappen.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:47

Met de eigenaresse van de ene twee paardjes kan ik het heel goed vinden. Alleen zijn er de laatste tijd wat misverstanden met afspraken, maargoed.
Met de eigenaar van paard nummer 3 botst het wel. Hij zegt dingen waar ik het echt totaal niet mee eens ben, voornamelijk over de verzorging van het paard. Tja, dat is heel lastig en niet zo leuk. Scheve mond

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:08

Ik heb nog geen ruzie met de eigenaar gehad op stal. Ik denk ook niet dat dit zo snel zal gebeuren, omdat ik niet altijd op een paard rijd, en zowiezo niet altijd rijd, maar als ik iets niet goed doe ofzo mogen ze gewoon commentaar geven, daar zit ik niet mee.

Ik vind het inderdaad ook niet kunnen als je ruzie hebt met de eigenaar van je verzorgpaarden.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:28

Ik kan goed overweg met de eigenaar van Acalgo. Als hij iets anders wil hebben dan ik het doe, zegt hij het wel gewoon, en dan hou ik daar rekening mee. Ik zou ook niet weten waar ik ruzie over moet maken eigenlijk, het is zijn paard en ik moet dat verzorgen en rijden op de manier dat hij dat wil. Als die manier mij echt niet past dan zou ik stoppen ipv ruzie te gaan maken Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:07

Ik kan met zowel de eigenaresse van Chuwaz als met de eigenaresse van Katinka goed overweg. Ja
Ik zorg goed voor hun paarden en doe geen stomme dingen en zij lopen mij ook niet de hele tijd op m'n vingers te kijken of te zeuren. Lachen

Ik vind het best belangrijk om niet telkens ruzie of misverstanden te hebben met de eigenaar. Anders kan het misschien een keer goed fout gaan of je gaat met veel minder zin naar 't paard toe. Lachen

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:47

als je veel ruzie hebt lijkt me dat niet echt prettig.
mijn contakt met de eigenaar is meestal weinig, hij komt wel eens een praatje maken , maar ik mag verder niet bij hun binnen komen om bijv iets te drinken.
ik ben daar echt met de paarden bezig en breng me eigen drinken e.d mee.
op zich heb ik een redelijk contakt met de eigenaar, hij laat me veel mijn gang gaan en soms komt hij een praatje maken.
het lijkt me niet prettig als je veel ruzie hebt met de eigenaar.

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 23:29

Ik kan tot nu toe met alle eigenaren van mijn (ex-)verzorgpaarden goed overweg, behalve met de eigenaar van Odette (zie mijn profiel)... Uiteindelijk ben ik daardoor ook met Odette gestopt, ik trok het echt niet meer. Ik heb met heel veel pijn en moeite afscheid genomen van haar na twee jaar, maar mijn grens was echt bereikt dus ik kon niet anders.

Ik mis haar wel echt nog steeds... Verdrietig Ik heb het vooral moeilijk als ik hoor dat er nu al een half jaar eigenlijk bijna niets met haar gedaan wordt omdat mensen die voor haar willen gaan zorgen niet met haar of niet met de eigenaar door 1 deur kunnen en dan meteen weer ophouden. Scheve mond

sweetlovely

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 23:31

ohh das egt heel erug dan

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:30

tsja, ik baal er echt heel erg van, maar ik weet nu inmiddels ook wel dat ik er echt niets aan kan doen, en dat ik de juiste beslissing genomen heb. Het is alleen zo erg dat het paard er de dupe van geworden is!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:05

Ik kan het ook niet echt vinden met de eigenaar, maar ik zie hem gelukkig ook bijna nooit. Hij is tevreden over mij hoe ik het paard verzorg en ik ben gek op zijn paard. Ruzies zijn wel geweest, over de stal die al 3 jaar niet meer was uitgemest. ruzie heeft wel werking gehad, paard staat niet meer in 1 meter hoge mest en ze krijgt zelfs een heel nieuwe stal!
Eigenlijk heb ik alleen maar ruzie om de hoognodige dingen, zoals een paard gewoon brokken nodig heeft en hooi als er geen gras in de wei is. Maar ik hou het wel netjes.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:42

Ik heb nog nooit ruzie met de eigenaar gehad. Lachen Is ook niet nodig, als ik een andere mening heb dan hij over iets dan praten we daar heel normaal over.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:00

Met mij als eigenaar is over van alles te praten, maar ruzie maken met mij doet een bijrijder maar 1x Clown .

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:50

Uhm ik heb (gelukkig!) nog nooit ruzie gehad, ben ik echt heel blij mee.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 01:38

klinkt redelijk herkenbaar in mijn oren.
Alleen had ik nooit ruzie, maar wel dat we elkaar eigenlijk niet helemaal lagen.
En dan vooral de eigenaresse en ik konden niet zo goed met elkaar.

Annn_vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:46

ik heb gelukkig nooit ruzie gehad, maar als ik het wel zou krijgen zou ik stoppen! ( maar dat is myn mening!:))

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:58

Nee bijna nooit. Ik en mijn vriendin konden het niet zo goed vionden met een eigenaar, daar zijn we ook niet lang gebleven nee.