neem je soms iemand mee naar verzorgpaard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loveHorses13

neem je soms iemand mee naar verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 13:20

Ik heb dus een vraagje Bloos
Als jullie naar je verzorgpaard gaan mogen jullie dan eens een vriendin meenemen of heeft de eigenaar dat niet zo graag? Clown

doei X

Anoniem

Re: neem je soms iemand mee naar verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:32

Ik neem heel soms iemand mee, maar dat meld ik wel gewoon van te voren.
Heb nu 2x 1 vriendin meegenomen, die kwam gewoon foto's maken en ze heeft 2x voor een FNRS wedstrijd geholpen met poetsen en vlechten etc. Lachen..
En 1x is er een bokker meegegaan naar Lonan, die van ver weg kwam Lachen Toen heeft zij ook op Lonan gewoon mogen rijden Lachen

Maar neem toch liever niet iemand mee.
Of ze moeten Lonan graag een keer in Real Life willen zien Tong uitsteken

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:52

Ja hoor.
Ik meld het niet eens, is helemaal geen probleem. Ze mogen zelfs gewoon hobbelen Lachen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 15:07

Ik neem wel eens een vriendin mee ja, soms om foto's te maken en soms gewoon alleen voor de lol. Lachen
En mijn moeder neem ik ook wel eens mee. Clown

Ik denk niet dat de eigenares er veel moeite mee heeft, aangezien iedereen die ik meeneem niet durft te rijden. Knipoog Maar toen ik het een keertje meldde dat ik iemand meenam, vond ze het gewoon goed. Lachen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 15:13

kristie schreef:
Ja hoor.
Ik meld het niet eens, is helemaal geen probleem. Ze mogen zelfs gewoon hobbelen Lachen.

En als je het niet meld, etc, wie is er dan verandwoordelelijk als er wat gebeurd, zonder overleg wil ik het absoluut niet hebben,
meenemen geen probleem hoor, maar zonder mijn toestemming komt er niemand anders op.
In overleg is het best mogelijk dat het mag hoor, maar overleggen is het minste wat je kan doen met de paarden van een ander vind ik.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 15:14

m'n vriend komt wel eens kijken. hij wil absoluut niet rijden! gaat niet verder dan snoepjes geven Tong uitsteken verder neem ik nooit iemand mee

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 15:41

ik neem soms iemand mee, voor de gezelligheid, en dan kan zij ook nog wat bijleren Knipoog. Ze mogen dan niet hobbelen.. omdat me verzorgpaardje niet zo makkelijk is.. Nagelbijten / Gniffelen en ik en een ander meisje die der verzorgt al soms moeite hebben met rijden.. Ze mag wel gewoon helpen. en alles, maar dat hoeft ook weer niet Knipoog dat mág ze. Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 16:45

Ik nam soms ook wel is iemand mee... Ja

Gewoon voor de gezelligheid en mijn Verzorgpaard stond op een manege, dus dan wordt er vaak ook niet zo moeilijk over gedaan.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:27

af en toe wel eens naar de shetlanders, maar bij de andere plek niet, want daar ben ik zelf vaak druk met andere dingen en vind het wel leuk als iemand mee gaat maar alleen vind ik gewoon fijner.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:48

Op Rivelino hebben ze het liever niet.
Maar op stal de groot maakt het niet veel uit.
Ik neem meestal aleen iemand mee als ik bijv hulp nodig heb bij het maken van fotos bijv of als ik met de kar weg ga dat doe ik nooit in mijn eentje. Knipoog

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:33

Mijn zusje gaat best vaak mee, dat vinden ze helemaal geen probleem. Noëlle rijdt er ook regelmatig op en zij gaat er naar toe als ik een keertje niet kan Knipoog

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 23:15

Zijn al wel een deel nieuwsgierige vrienden en familie langsgeweest om eens te komen kijken, maar dat is ook niet iedere week iemand anders...
Ukie hier op bokt komt regelmatig logeren en dan rijdt ze, heeft de eigenaar geen enkel probleem mee, maar voor de rest heeft hij liever niet dat er gereden wordt.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:35

Ik neem soms wel vrienden van mij mee, maar dat gaat dan wel in overleg.
Want als ik iemand meeneem ben IK er verantwoordelijk voor, en ik weet ook precies of ik iemand wel of niet op de pony's moet laten.
De eigenaresse heeft er geen problemen mee als ik het maar vantevoren meld, en als ik maar verantwoordelijk ben...

mriinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:50

Ik neem soms wel eens een vriendin mee, maar dat zijn ook maar 2 verschillende. Als ik op de wei of in de bak rijd, mogen ze er wel eens op als ze zin hebben of als ze durven.
Soms is mn vp best vervelend, en dan durven ze er gelijk al niet meer op Clown

Bij m'n andere adres neem ik heel soms wel eens een vriendin mee, maar die mag dan niet rijden. Het zijn namelijk hengsten, en die eigenaar wil het niet hebben dat iedereen er op rijdt. En zelf rijd ik er nog niet zo lang, dus dan ga ik ook niet iedereen erop zetten.

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:32

ik neem eigenlijk vrijwel nooit iemand mee, vind het heerlijk om alleen bezig te zijn met de paarden en lekker mn eigen gang te gaan. heel soms neem ik mn vriend of een vriendinnetje mee en dat vind de eigenaar helemaal niet erg. hij maakt graag een praatje met ze en altijd mogen ze even op het paard stappen. niet dat mn vriend dat durft Clown aaien vind ie al een hele prestatie Vork

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:45

Casper staat bij iemand thuis, ik neem daarom nooit hordes mensen mee. Ze vinden het altijd best als er iemand mee komt, maar ik neem bijna nooit iemand mee, en dan zeg ik het gewoon.

Degene die wel eens meegaat is mijn groom/personal fotograaf, de eigenaar kent haar nu ook vn wedstrijden/foto's/groomen/show indoor zeeland dus dat is geen probleem.
Ik heb het er zelf ook niet zo op als ik iedere keer weer iemand meeneem, die ene vind ik niet erg, dat vind ik leuk!
Maar het moeten er niet te veel worden, kan me soms moeilijk concentreren tijdens het rijden als iemand de hele tijd aan het kijken is en niks zegt, denk soms wel eens dat ze zich gaan vervelen of dat ze vinden dat ik niet goed rijd/iets verkeerd oplos of iets in die vorm.
Meestal vind ik het fijner om te trainen als er niemand bij is (behalve als k prive les heb)
Met de foto's vind ik het niet erg, meestal ben ik dan ook niet zo enorm aan het trainen als ik normaal doe.

Om op het topic terug te komen, de enigste die mee gaat is Ntlie_ op bokt, gewoon omdat de eigenaar haar nu kent, zij mijn groom is op wedstrijden, en ze vaak foto's van ons neemt!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 17:39

Nee ik neem nooit iemand mee.
Maar doe m'n verzorghaf ook met een vriendin, dus zijn vaak toch samen.

abdoulalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 17:41

ik neem wel eens een vriend mee maar die kent de eigenaar en die vindt het geen probleem als ik niemand mee nee en ik kan nog niet rijden op mijn vp want ze is pas 2.5 maar met poetsen enzo kan mijn vriendin mij helpen Knipoog

irenemelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:04

Waar ik rijd neem ik wel eens iemand mee en de eigenaar vind dat geen probleem.. diegen kan altijd ff helpen met klusjes ofzo en erop zitten nou dat kan ook niet echt veel kwaad

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:28

Naar Chuwaz neem ik af en toe eens iemand mee, de laatste tijd niet zo vaak meer. Ik ga wel vaak samen met een vriendin die daar ook een verzorgpaardje op die pensionstal heeft, dus ben ik toch niet helemaal 'alleen'.

Naar Katinka nam ik vroeger bijna iedere keer iemand mee, omdat ik nooit zin had om alleen te gaan. Dan ging diegene mee op de fiets of op Katinka haar weidemaatje Widia.
De laatste tijd ga ik vaak alleen, maar zo af en toe gaat er ook nog wel eens een vriendin mee op de fiets of op Widia.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:04

Ik neem alleen mijn vriend mee. Maar hij ging ook al vaak mee toen ik nog mijn eigen Haf had, op diezelfde stal. Bij mijn Haf hielp hij wel eens mee met dingen, maar bij de Fries die ik nu verzorg niet. Dat wil ik gewoon zelf niet omdat het mijn paard niet is.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:55

Ik neem wel eens vriendinnen mee.
Verzorgpaarden staan bij de eigenaren aan huis en die vinden het alleen maar leuk als ik iemand mee neem. Maar dat is niet zo heel vaak, af en toe gaat er iemand mee, die mogen dan ook rijden als ze willen. Lachen

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:12

Mijn bijrijder mag ook iemand meenemen, dit hoor ik wel graag van te voren..
Haar vriendinnen mogen ook rijden, maar dan wil ik er wel graag bijzijn aangezien mijn paard een gebruiksaanwijzing heeft Clown

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:48

Ja hoor is geen enkel probleem, cap op en gaan met die banaan!! maar ik moet er wel altijd bijblijven en we gaan natuurlijk ook niet in keiharde rengalop door het bos...
Maar neem wel vriendinnen mee die het wel leuk vinden "zown paaard" hihi

Biepje1107

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:44

ik neem ook zo vaak iemand mee geen probleem en dan gaan we ook lkker rijden hoef het niet te melden is tegen mij gezegt van meid als je iemand mee neemt is goed ga maar lkkr hobbelen met z'n tweeén Lachen