Hooi!
De situatie:
Ik verzorg vanaf 15 April een hele leuke 3 jarige, 1 mei is er voor het eerst iemand opgeklommen en vanaf 6 mei reed ik erop. Ik rijd em verder in.. en hij is nu dus zo ongeveer een halfjaar onder het zadel (ik rijd hem in en door alleen het zadelmak maken heb ik niet gedaan). Nou zit ik in het 3e jaar, en volgend jaar heb ik examen jaar, drukke tijd dus. In de zomermaanden red ik het makkelijk om elke dag te komen, maar in de winter maanden niet. Qua tijd wel, maar als ik dan tijd heb moet ik 's avonds gaan opzich niet erg maar wel als je langs een bos moet, en vervolgens naar een "afgelegen" gebied waar geen verlichting is auto's 80 rijden.. (je fiets zegma dan op een weg naast die weg) me ouders vinden het gewoon geen prettig idee als ik daar dan langs fiets. Dus kan ik niet meer elke dag komen. Nu heeft de eigenaresse tegen mij verteld dat ze er iemand bij gaat zoeken zodat Kannet zijn beweging krijgt.. en dan een echt ervaren iemand die hem gelijk goed kan rijden en niet echt meer veel hulp nodig heeft (ik heb echt regelmatig hulp nodig van de eigenaresse voor mijn houding (die hamer op dingen zoals hakken naar beneden etc.) en het rijden van een jong paard, ben daar namelijk on-ervaren in (en mijn houding moeten een paar kleine puntjes aan verbetert worden). En dan snap ik wel, dat ze dan iemand wil hebben die dat niet meer nodig heeft. Prima! Maar nu heeft ze dus ook in de adv. (zie mijn onderschrift) gezet dat ze iemand zoekt die er later wedstrijden mee wil gaan rijden. Ze heeft niet tegen mij gezegd dat ze dus iemand ging zoeken die er later wedstrijden mee zou gaan rijden.. ik dacht dat ik juist met hem naar de PC zou gaan en hem uit zou brengen.. als er dan nog iemand met hem op concour gaat.. vindt ik dat eerlijk gezegd niet zo leuk *-) Ik mag trouwens wel mee helpen met het "uitzoeken" van die persoon, en de eigenaresse vindt het héél belangrijk dat het klikt tussen ons.
Nu mijn vraag:
Hoe kan ik het beste tegen haar zeggen dat ik liever niet heb dat die andere Kannet óók gaat uitbrengen?
En als je zegt, goede argumenten gebruiken graag voorbeelden van argumenten.
Groetjes, Marinke