Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Normaal gaat alles eigenlijk ook wel in overleg met mij, maar ik wil gewoon weten waarom ze dat er in zet.. en ik het niet helemaal begrijp.. en ik het zelf niet zo leuk vind als ik hem samen met iemand anders uitbreng

Als die nieuwe iemand uit dezelfde "streek" komt als mij, kunnen we samen fietsen (er samen heen gaan). Kan die gene mij "les" geven of ik kan kijken hoe diegene het dan allemaal doet. (leer je ook van
)
Ik denk dat je hier ene beetje met jaloezie te kampen hebt. Jij hebt hem wat verder door gereden, dus is het ook logisch dat jij er graag wedstrijden mee wil starten en een leuk puntenaantal wil behalen. Als iemand anders er nu zo op wegrijdt, hem desnoods beter rijdt dan jij, is dat moeilijk te accepteren omdat jij er zoveel tijd in hebt gestoken om hem tot hier te laten komen en wil jij ook de "eer" behalen, of niet? (Ik kan het ook heel goed mis hebben, maar dit maak ik op uit je verhaal) ik denk dat je in dit geval eerlijk moet toegeven dat je een beetje jaloers bent, maar dat je het wel snapt. Zo weet de eigenaresse dat dit ene gevoelig punt is en kan ze er een beetje rekening mee houden. Ik denk niet dat ze de ander nu verbiedt om er wedstrijden mee te rijden, maar het is belangrijk dat jullie van elkaar weten wat jullie van iets vinden en eerlijk blijven tegenover elkaar, anders komt dit er op een goed moment uit in een knallende ruzie...