Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle1988

Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 14:03

Hey Bokkers
Ik ben al een tijdje op zoek naar een verzorgpaard/pony. Wie heeft er tips voor mij om een verzorgpony te vinden? Het lukt me namelijk niet.
Ik heb mijn eerste verzorg pony trouwens via mijn pa gevonden. Hij moest voor zijn werk naar een klant en toen zag ik een foto staan van een paard. De eigenaar vroeg of ik ook paardree, zo zijn we aan de praat gekomen en toen zei ze, ik zoek nog een verzorgster, iets voor jou? Nou dat liet ik me geen tweede keer zeggen natuurlijk

Lau_Ra

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 14:41

via internet, weet niet meer welke site ik een advertentie had gezet maar een paar weken later kreeg ik een mailtje van iemand die een bijrijdster zocht.

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:44

Ik rij op een manege en daar staat mijn verzorgpaardje ook. Ze deden hem met zijn 2-en (de eigenaar en de verzorgers), maar het ging niet meer zo goed en de verzorgers wilden niet meer. Toen ben ik gevraagd om haar 3 dagen in de week te gaan doen. Ik heb haar 9 maanden verzorgd, toen ging ze weer naar de wei, volgende week komt ze teruug en dan gaan we ons nieuwe jaar in.

Succes met een paardje vinden Knipoog

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 10:02

ik was gewoon langs huis gefietst van mensen waar ik een paard zag staan, bij de 1e was het al raak Haha!
ze wouden het paardje en goede oude dag geven Tong uitsteken
( hij is 22)
eerder heb ik via marktplaats gevonden, iemand zocht een bijrijder, en ik had er op gereageerd Tong uitsteken

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:08

De eigenaresse (is een vriendin van m'n moeder) had mij opgebeld of ik zin had om een keertje te komen rijden. Nouja, zo doende.. Clown Heb er zelf dus niks voor hoeven doen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:08

Ik was net weg op een andere stal, waar ik met een vervelend gevoel vanaf kwam. Ik zat te klagen tegen een vriendin dat ik er geen zin meer in had en zij wist nog wel een adres met een eigenaar waarvan ze wist dat het een hele schappelijke vent was. Ze heeft voor me gebeld, we zijn samen langs geweest voor een babbel en ik kon zo beginnen.

maudjuh_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:50

bij mij via marktplaats. En ik ben bij de andere gewoon aan de deuren gaan vragen, alle mensen reageren heel aardig en als het niet bij hun kan geven ze adressen waar het misschien wel kan! Succes nog

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:35

Via marktplaats en bokt Haha!!

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:32

Via marktplaats, BOKT! Haha! en Marktplaza en speurders .. En misschien idee een briefje hangen in supermarkten en op De manege! *LOL*

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:44

De eigenaar van mijn verzorgpaarden was in de lagere school mijn leraar Tong uitsteken
En dan mochten we eens een keertje gaan rijden, en van het een kwam het ander en nu zit hij daar nog steeds met ons opgescheept Clown

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:26

Jillyken schreef:
De eigenaar van mijn verzorgpaarden was in de lagere school mijn leraar Tong uitsteken
En dan mochten we eens een keertje gaan rijden, en van het een kwam het ander en nu zit hij daar nog steeds met ons opgescheept Clown

Je zal 'r maar blij mee moeten zijn, whaha Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:43

M'n eerste bijrijdpaard heb ik via marktplaats gevonden, ik kende zijn eigenaresse wel al, heb op de manege les van haar gehad. De paarden die ik nu doe, ben ik voor gevraagd, beide eigenaressen zijn (ex-)stalgenoten.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:10

De lesgeefster van mijn vriendin wist nog iemand die een verzorgster zocht, toevallig waren dat hun buren Haha!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:40

Connecties Knipoog

Ik werd op een gegeven moment gebeld door een vriendin of ik misschien wilde oppassen op het huis en de dieren van een vriendin van haar. Uiteindelijk 1,5 week daar opgepast en toen vroeg de eigenares van de paardjes of ik misschien 1 van die pony's wilde verzorgen Lachen

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:40

Ik heb via marktplaats gevonden Lachen
Gewoon een advetentie plaatsen en in de gaten houd of er iemand iets plaatst over dat die een verzorger zoekt (wel in de buurt natuurlijk)

mieky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:42

Ik ging altijd samen met een vriendin van me langs allemaal huizen waar paarden stonden en dan gewoon bij die mensen aanbellen en vragen of ze nog verzorgsters zochten waar wij dan voor konden zorgen...en bij mij bij het winkelcentrum liepen altijd paarden waar me vriendin en ik dan altijd mee liepen en waar kinderen dan altijd op gingen rijden en via die mensen hebben we ook aantal keer verzorgpony's gehad:D:D gewoon doen..is hartstikke leuk:D:D

myrt_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:55

ik verzorg nu een fries paard, ik ben gewoon bij een boer op het erf gestapt (ik was daar
al eerder geweest want zijn kleindochter had daar een paard en er stonden meerdere
paarden) en had gevraagd of ik een paard kan verzorgen Haha!
En ja hoor het heeft gewerkt Bloos

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:28

Had m'n eerste vzpony via iemand van m'n manege. Die vrouw had een advertentie op de manege opgehangen, en ik natuurlijk gereageerd (superenthousiast meisje van 10 jaar Clown). Heb die toen ruim 2 jaar verzorgd, later werd ze verkocht nadat ze was bevallen.
M'n tweede verzorgpony was de pony van een vriendin die ook op m'n manege stond. Die ging later verhuizen en daarna heb ik weer een tijd moeten zoeken. Ondertussen verzorgde/reed ik op de pony van een andere vriendin.
Vanity (m'n huidige vzpony) heb ik via Marktplaats gevonden en die verzorg ik nu al ruim een jaar. Al een aantal weken geleden ben ik aan Bandit gekomen, de eigenaresse van hem ging hem beginnen met inrijden en ze zocht iemand die hem later kan rijden en hem beweging kan geven. Bandit staat op dezelfde stal als Vanity, en toen heeft de eigenaresse van Vanny dus aan de eigenaresse van Bandit voorgesteld of ik misschien geschikt was.
Je hebt waarschijnlijk al heel veel geprobeerd, (denk aan Marktplaats, Speurders.nl, Bokt advertenties), langs pensionstallen/maneges in de buurt gaan en vragen of mensen nog een verzorgster nodig hebben, vragen aan kennissen met paarden, gewoon overal proberen.
Veel succes in ieder geval ermee, hoop dat het snel lukt Haha!.
Het is alweer een heel verhaal geworden Schijnheilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 23:06

Via Marktplaats.
De eigenaresse had een advertentie gezet en daar heb ik op gereageerd.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:47

Mijn eerste verzorgpony's via marktplaats, en voor de huidige ben ik gevraagd, door een totale vreemde. Clown

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:28

Rashida via bokt, maar daar ben ik nu alweer een half jaar mee gestopt..

En wat ik nu doe, via iemand die mij heeft lesgegeven op Rashida.. Haha!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:31

marktplaats een advertentie geplaatst, na een aantal jaar wat gevonden, het duurde even maar dan heb je ook meteen wat goeds Haha!

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:21

Via kennissen van mijn ouders.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:04

Ik heb op bokt een advertentie over mijzelf neergezet en nog geen week later had ik een hoop reacties. En ik heb daaruit voor mij huidige bijrijdpaard gekozen! Haha!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:09

door mij vriendin heb ik mij verzorgpony gevonden zij dee altijd dat paard en zij kreeg een paard dus ben ik hem gaan doen..

markplaats.nl kijken mis?