Ik ga mijn verzorgpony leven is even vertellen!

Toen ik 1 jaar op een manege had gereden kreeg ik me alle eerste verzorgpony; Pricilia. Ze was toen 20 jaar.. en ze was altijd al een krengetje in de wei of stal, maar verder was het een schatje! Deed niks verkeerd ofzo. Ik kreeg toen ook nog een verzorgpony erbij, wel bij andere mensen. Deze hete Sandra, een zwarte shetlander van 3 jaar en ik moest haar beleren. Sandra was een echte shet.. eigenwijs, koppig maar een schatjuuh! Helaas is Sandra na 7 maanden verkocht

Met kerst 2004 is Dougie overleden door een aanreiding, hij had zo'n grote wond dat het niet meer kon genezen.. ze hebben haar moeten laten inslapen..

Ik zou jullie nooit vergeten Pricilia en Dougie

Toen de 3e week in Mei kochten ze een nieuw paardje; Arlinde Een leuke haflinger van 6 jaar, erg druk! Ik verzorg Arlinde nog steeds. Ondertussen ging ik ook Pasquina verzorgen, een 27 jarige merrie. Ze heeft met haar pesen mag alleen mee gestapt worden.. Hier ben ik mee gestopt om de reden dat ik en me broertje Roosje een 13 jarige zwarte shetlander, erg snel en kan donders goed springen! Gingen verzorgen. En pasje had al 3 verzorgers (inc. mij) en dat vond ik toch wel erg veel voor zo'n pony. Met Roosje ben ik zo onderhand gestopt.. om de reden; Me broertje mogt er niet meer op

VAndaag*maandag, 24 okt.* ga ik bij een pony kijken die ik misschien mag verzorgen. Het is een 7 jarige fjord x appaloosa, merrie. De eigenaar zegt dat ie goed en mooi kan lopen, en ook goed kan springen. Ik ben benieuwd. Die pony lijkt meer op een fjord, maar is toch slanker en minder 'lomp'
Groetjes Marinke,
Sorry voor het lange verhaal