Ik ga mijn verzorgpony leven is even vertellen!

Toen ik 1 jaar op een manege had gereden kreeg ik me alle eerste verzorgpony; Pricilia. Ze was toen 20 jaar.. en ze was altijd al een krengetje in de wei of stal, maar verder was het een schatje! Deed niks verkeerd ofzo. Ik kreeg toen ook nog een verzorgpony erbij, wel bij andere mensen. Deze hete Sandra, een zwarte shetlander van 3 jaar en ik moest haar beleren. Sandra was een echte shet.. eigenwijs, koppig maar een schatjuuh! Helaas is Sandra na 7 maanden verkocht
Toen bleef ik weer even hangen bij Pricilia en toen kwam Gold-Star erbij; een leuke new-forest, 13 jaar, M1 dressuur, en ik moest er wedstrijden mee gaan starten. Goldie was een lieverd.. deed niks verkeerd behalve op concour, dan liet hij je alle hoeken zien, ik heb echt alles geprobeerd maar dat beesje was gewoon knetter! Hier ben ik dan ook mee gestopt. Toen kochten ze bij Pricilia een lieve d-pony, zwart van kleur 11 jaar een echte schat! Deze hete Dougie. Ondertussen kwam Floortje erbij.. ook weer van een andere eigenaar dan Pricil en Doug Met Floortje kon ik niet zo goed mee.. en bovendien moest je daar van alles; bij de club, wedstrijden rijden enz. Dat beesje is nooit goed ingereden en ik moest alles goed maken, terwijl die al 8 jaar was.. JA DAAG!Met kerst 2004 is Dougie overleden door een aanreiding, hij had zo'n grote wond dat het niet meer kon genezen.. ze hebben haar moeten laten inslapen..
Met pricil ging het toen die tijd slechter, slechter, slechter.. Op een gegeven moment wou ze niet meer eten *laatste week, april 2005* In mei 2005, *1e week* is Pricilia overleden.. Ik zou jullie nooit vergeten Pricilia en Dougie
Toen de 3e week in Mei kochten ze een nieuw paardje; Arlinde Een leuke haflinger van 6 jaar, erg druk! Ik verzorg Arlinde nog steeds. Ondertussen ging ik ook Pasquina verzorgen, een 27 jarige merrie. Ze heeft met haar pesen mag alleen mee gestapt worden.. Hier ben ik mee gestopt om de reden dat ik en me broertje Roosje een 13 jarige zwarte shetlander, erg snel en kan donders goed springen! Gingen verzorgen. En pasje had al 3 verzorgers (inc. mij) en dat vond ik toch wel erg veel voor zo'n pony. Met Roosje ben ik zo onderhand gestopt.. om de reden; Me broertje mogt er niet meer op
En ik MOEST er op, en zo l*llig gaan doen tegen me broertje wil ik daar niet meer komen hoor. Ze zeiden ook dat me broertje niet kon rijden en weet ik et allemaal..!VAndaag*maandag, 24 okt.* ga ik bij een pony kijken die ik misschien mag verzorgen. Het is een 7 jarige fjord x appaloosa, merrie. De eigenaar zegt dat ie goed en mooi kan lopen, en ook goed kan springen. Ik ben benieuwd. Die pony lijkt meer op een fjord, maar is toch slanker en minder 'lomp'
Groetjes Marinke,
Sorry voor het lange verhaal
Tja, dan weten we dat ook weer.