bruintje123 schreef:Nu word ze even beoordeeld alsof ze autistme heeft.
Ook lekker zeg voor dat meisje.
Wie zegt dat ze dat heeft?
Daarnaast stel dat het zo is, is ts dan de dagbesteding voor mensen met autistme.
bruintje123 schreef:Nu word ze even beoordeeld alsof ze autistme heeft.
Ook lekker zeg voor dat meisje.
Wie zegt dat ze dat heeft?
Daarnaast stel dat het zo is, is ts dan de dagbesteding voor mensen met autistme.
Tinkerjoris schreef:Duplo schreef:Ik lees 2 dingen die elkaar tegen spreken
1 ze moet en mag lekker haar ding doen
2 ze doet niets goed en word continue gecorrigeerd
Op deze manier gaat ze iig niet zekerder van zichzelf worden, want ze doet niets goed dus gaat ze op jou wachten tot jij aangeeft of het goed is
Ik corrigeer niks hoor! Als ik haar iets uitleg dan gaat het meer als volgt;
R: ligt het zadel zo goed?
Ik; hoe denk je zelf? (Grote glimlach!) Laat eens zien. Ik heb je uitgelegd hoe je dat kan controleren.
R; ehm.....
Ik; waar voel je de schouder?
R; hier?
Ik; juist goedzo!! Dus dan hoort het zadel?
R; hier?
Ik; bijna goed! Nog een klein stukbe naar achter!
Of bijv, als ze gestopt is met poetsen (met grote glimlach!) Heb je hem helemaal schoon?
R; ja volgens mij wel..
Ik; beentjes helemaal gedaan?
R; ja..
Ik; daar zit nog een hard plekje wil je dat nog even doen? Kun je daarna lekker zadelen!
R;oke is goed.
Ik ben nooit! Boos. Corrigeren doe ik niet. 1000 keer vriendelijk uitleggen wel.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 1 bezoeker