Volgtopic: Queeny!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PowerPoef

Berichten: 1202
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Volgtopic: Queeny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 12:05

Hoi,

Zo'n 2 jaar geleden eindelijk weer een verzorgpony gekregen: Queeny! *\o/* Queeny is een bruine Quarter Horse en vroeger altijd bereden met western. Ik weet niet alle details maar volgens mij reed ze geen wedstrijden. Ik ken de eigenaar al langer en was er dus snel bij toen ze kwam. De eigenaar rijd zelf niet, hij houd meer van het mennen, waar Queen totaal niet voor geschikt is. Hij heeft Queeny voor een prikkie kunnen kopen en zo werd zijn lege weiland (op een paar schapen na) toch nog gevuld. Twee weken na aankomst de oude eigenaresse erbij gehaald en voor de eerste keer erop! *D Eerst eigenaresse er op en toen ik. Draf en stap ging perfect en in galop maakte ze in de eerste pas een rare sprong dus ik viel eraf :P . Gelijk gaan lachen, er weer even op geklimd en verder gegaan. Er was een buurmeisje naast gaan wonen en die verzorgde Queen nu ook. Rustig aangepakt en Queen lekker een beetje bereden. Na een paar maanden zelfs een sprongetje gemaakt! Dichtbij zit een bos dus lekkere ritten maken. Ik hoef geen geld te betalen en kan komen wanneer ik wil. Perfecte verzorgpaardje Dus! Even Queen zelf voorstellen.

Naam: Queenie, (schrijf persoonlijk vaak als Queeny of Queen)
geslacht: merrie
Leeftijd: word geschat rond de zeventien
Ras: in haar paspoort staat Quarter Horse
Stokmaat: +-1.55

Zal straks even wat foto's erop zetten.

PowerPoef

Berichten: 1202
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 12:22

Eerste dagje bij nieuwe huisje:
Afbeelding

Komen straks nog nieuwe foto's op.

Anoniem

Re: Volgtopic: Queeny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:01

Leuk topic en wat een knap kleurtje heeft ze!

Alleen, waarom vind jij dat ze niet geschikt is voor het mennen als ik vragen mag?

PowerPoef

Berichten: 1202
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 13:17

_Dominique schreef:
Leuk topic en wat een knap kleurtje heeft ze!

Alleen, waarom vind jij dat ze niet geschikt is voor het mennen als ik vragen mag?


Misschien met een kleine kar, maar die eigenaar heeft hiervoor al paarden gehad (super grote trekpaarden) en hij wil de oude kar gebruiken, die voor haar te groot en te zwaar is. En ze doet het onder het zadel prima dus geen redens om haar ook nog voor de kar te beleren.

PowerPoef

Berichten: 1202
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 13:27

Begin zomer 2016, moet even kijken of ik ze wat scherper krijg.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding