gezocht: bijrijd/verzorgpaard lichtenvoorde en omstreken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

gezocht: bijrijd/verzorgpaard lichtenvoorde en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 19:35

Hallo allemaal!
ik ben Sanne 13 jaar oud en zoek een bijrijd/verzorgpaard,
info
ik ben sanne 13 jaar oud en rijd nu bijna 9 jaar paard ik ben zeer ervaren en train om l/m niveau ik ben gewend om moeilijke paarden te rijden en kan ook jonge paarden doorrijden ik heb nog nooit een paard beleerd maar ben zeker in staat dit te leren! (met goede begeleiding uiteraard ik wil niks verkeerd doen) ik heb leren rijden op een manege maar was daar na 5 jaar uitgeleerd heb toen met een bijrijd paardje op de ponyclub les genomen ben daar toen weg gegaan wegens geen klik met de eigenaar toen ben ik naar een ander paardje gegaan maar die ben ik afgelopen zaterdag (na 3 jaar verzorgen) kwijt geraakt doordat de eigenaar hem naar een andere stal verhuisde is deze afstand niet te doen voor mij , vandaar dat ik nu dus opzoek ben naar wat anders ik ben 1.74 dus moet al snel richting een paard (sowieso hoger dan 1.55)

wat ik zoek:
ik zoek een grote pony of paard die niet ouder is dan 20 jaar aangezien ik nog wel intensief wil gaan rijden ook moet het binnen 20 kilometer van Lichtenvoorde zijn en ik moet ermee les mogen nemen het maakt mij dan niet uit waar, we zijn berijd een maandelijkse bijdrage te leveren van max 50 euro ook ben ik niet vies van klusjes doen zoals stallen uitmesten vegen tuig invetten enzovoorts

wat krijgt u dan:
een meisje met passie voor paarden die ook houd van lol maken en dat ook graag doet iemand met verstand van nh en vd en die het leuk vind voor de afwisseling ook grondwerk of vd te doen die uw paard en spullen met respect behandeld en haar afspraken na komt wegens school kan ik 2 keer in de week soms meer in de vakanties ben ik berijd 4 keer in de week te komen ook vind ik het niet erg om op afspraak te voeren en binnen te zetten dit kan ik alleen in de avond wegens school

dus hebt u het paardje wat ik zoek? aarzel dan niet en stuur me snel een prive berichtje!!

met vriendelijke groet Sanne!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: gezocht: bijrijd/verzorgpaard lichtenvoorde en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:35

Je kan je advertentie op de Bokt Markt zetten, hier mag helaas niet!`

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:51

Bellatrix schreef:
Je kan je advertentie op de Bokt Markt zetten, hier mag helaas niet!`


En daarom hier een slotje.
Dit topic zal later verwijderd worden.