[HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 07:41

Afgelopen donderdag was er een vriendin meegekomen naar stal om foto's van mij en dushi te maken :) ik wou graag nog wat leuke foto's hebben omdat ik dr straks als ze verhuisd is niet zo vaak meer kan zien. Wel heb ik al het aanbod gekregen om nog een andere pony op stal te blijven verzorgen en rijden. Dus ik hoef nog niet opzoek naar een nieuw verzorgpaard :)
Afbeelding
Actiefoto ♡ (ik rijd normaal altijd met cap maar had m even afgedaan voor de foto's
Afbeelding
Afbeelding
Ze gaf me spontaan een kus :D

Afbeelding
Afbeelding
Knap paard ♡
Afbeelding

Ben super blij met alle foto's :D ik ga nog lekker genieten van dr nu ze nog dichtbij staat

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work


Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:14

Leuke foto's zeg!

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:26

Leuke foto's!

Vrijdag krijg ik er een nieuw verzorgshetje bij! Eigenaresse van mijn huidige verzorgpaarden heeft er een bij gekocht en gaat hem vrijdag ophalen :D
Afgelopen vrijdag weer veel grondwerk gedaan en wat gestapt en het ging allemaal supergoed!
Nog een mooie foto van Simcha:
Afbeelding

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:51

Leuke foto van Simcha! Heb je ondertussen ook al een mooie van het shetje?

Ik heb vandaag voor het eerst bitloos met Chanel gereden!
Ik had al mijn spulletjes inclusief zadel al klaargelegd, maar toen ik eenmaal klaar was met poetsen vond ik het eigenlijk veel te warm om echt te gaan trainen. Dus ik besloot om lekker rustig zonder zadel te rijden. Ik zat er nog geen 5 minuten op, toen een stalgenootje mij op een open bultje in de buurt van het bit wees. Ik stapte af om het beter te bekijken. Ik kon er zonder problemen aanzitten, dus heel ernstig was het niet. Meteen een foto doorgestuurd naar de eigenaresse en die vertelde me dat ze dit in de zomer vaker heeft, door een (helaas) onbekend plantje. Alleen een bit is dan natuurlijk niet zo fijn. En sinds Chanel het ook gewend is om bitloos te rijden, mocht ik het hoofdstel omwisselen. En toen zat ik opeens bitloos en zonder zadel op Chanel!
Afbeelding
Ik merkte eigenlijk amper verschil met het rijden, maar leuk was het wel!
Één probleempje... Zondag komt een vriendin foto's maken en ik wilde in het roze gaan.. Dat wordt nu dus een blauwe outfit! :D

Anoniem

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:40

Leuk hoor! Fijn dat ze zo braaf was :). Vind alleen het bakstuk wel eng dicht bij het oog zitten.

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:06

Misschien komt het door de foto, het was me niet zo opgevallen.
Hier valt het toch wel mee?
Afbeelding
Afbeelding
Maar ik zal volgende keer nog even kijken of ik het misschien wat lager kan krijgen.

Anoniem

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:13

Hier valt het mee inderdaad en zit hij gewoon goed, kan aan de foto liggen natuurlijk :)!

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:30

Het inderdaad wel zo op die ene foto!

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:40

Ik weet niet hoeveel mensen er hier überhaupt nog meelezen, maar ik heb nog een nieuwtje dus ik post maar gewoon :')

Ik ben gister voor het eerst van Chanel gevallen. We waren op buitenrit en we stapten af om wat foto's te maken, maar ze was erg druk opeens. Dus ik wilde een stukje gaan draven ofzo. Ik klom er weer op en toen werd ik eraf gebokt. Oops :roll:
Achja kan gebeuren. Vandaag wel wat last van mijn hoofd en rug gehad (ik kwam plat neer namelijk). Maar voorderest niks aan over gehouden :) Ik ben in de 3 jaar dat ik rijd al 9 keer gevallen maar gelukkig nog nooit iets gebroken oid, kom ik goed mee weg dus!

maliejane

Berichten: 612
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:03

Reusje_xx schreef:
Ik weet niet hoeveel mensen er hier überhaupt nog meelezen, maar ik heb nog een nieuwtje dus ik post maar gewoon :')

Ik ben gister voor het eerst van Chanel gevallen. We waren op buitenrit en we stapten af om wat foto's te maken, maar ze was erg druk opeens. Dus ik wilde een stukje gaan draven ofzo. Ik klom er weer op en toen werd ik eraf gebokt. Oops :roll:
Achja kan gebeuren. Vandaag wel wat last van mijn hoofd en rug gehad (ik kwam plat neer namelijk). Maar voorderest niks aan over gehouden :) Ik ben in de 3 jaar dat ik rijd al 9 keer gevallen maar gelukkig nog nooit iets gebroken oid, kom ik goed mee weg dus!


Gelukkig liep het goed af dan ;) ben zelf het afgelopen jaar 3x gevallen. Eerste 2x waren van Sally net na haar verhuizing. 1x met een buitenrit. Was lopend de weg overgestoken (drukke weg) en wilde opstappen toen ze in ene omdraaide en ervandoor ging. Gelukkig zelf niks en paard dat wonder boven wonder zonder ongelukken overstak en te vangen was naast de stal. 2de keer was in een bak waar ik nooit reed en waar ze dus iets te hyper van werd :')

Laatste keer was van mn nieuwe verzorgpaardje Champ. Met spelletjesdag gingen we door een obstacel en dat vond hij zo spannend dat hij alleen maar hard ging rennen xD door miscommunicatie corrigeerde hij zn bocht wat resulteerde in een schijnbeweging. Ik lag er meteen vanaf xD dus kan altijd eens gebeuren O:)

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:18

Valverhalen zijn stiekem de leukste :Y) Nouja zolang er niet iets echt ernstig is gebeurd. Mijn vallen kwamen vooral door bokken die ik niet kon uitzitten. Een keer maakte ik een mooie koprol vanuit het zadel op de grond en had daardoor geen centje pijn :D

maliejane

Berichten: 612
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:42

Klinkt bekend xD is mij ook vaak gebeurd. Wel al 2x vlak naast een hek geland :x blijft gevaarlijk dat paardrijden, maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om te stoppen :Y)

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:00

Hahah precies dat!

0407Tamar

Berichten: 599
Geregistreerd: 20-04-14

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:40

Straks op school krijgen we speciale valtraining, vallen lukt wel met het altijd proefkonijn zijn op die jonkies :') maar veilig vallen kan ik wel een lesje voor gebruiken

De dressuurruiter die westernruiter werd maar nog steeds dressuurruiter is?

Valentijn( welsh cob cross breed/10 yo)
RcSmartGenuineChic (Quarter/8 yo)

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:46

ik heb ook nog een nieuwtje :) zaterdag hebben we dushi naar haar nieuwe stal gereden. (we hebben er 2 uurtjes over gereden. ik erop en de eigenaresse op de fiets ernaast). ze was aardig relaxt totdat we bij een wei vol enge koeien kwamen :+ dat blijft ze toch eng vinden die koeien. ze was gelijk op dr plekje daar en ging gezellig met haar oude shetlandmaatje op de wei staan. Dit betekend voor mij helaas dat ik dushi niet meer kan verzorgen en rijden. ga het heel erg missen maar het is niet anders. wel heb ik een ander paardje waar ik nu mee verder ga. Dit zal in het begin vooral grondwerk en longeren zijn. het is niet de makkelijkste pony vooral niet met rijden maar ik zal wel zien hoe ver we komen. zal binnen kort wel een foto van hem plaatsen

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:05

Dat is balen zeg :( Komt vast wel goed met dat nieuwe paardje!

_Robin
Berichten: 81
Geregistreerd: 01-07-16
Woonplaats: in het midden van ons land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:26

Ik meld me ook maar!
Ik ben Robin, 13, en heb een verzorgshet Prins van 1.10 en 12 jaar. Ik vind hem echt helemaal geweldig haha <3 We rijden soms een heel klein beetje maar ik kom nog maar iets van 10 cm boven z'n knieën dus ik ben aan de lange kant :( Verder gewoon wat grondwerk enzo.
Hij is echt een shet met streken :D
Ik zal vast een stille meelezer worden maar proberen ook wat updates te plaatsen :)

nog iemand die van paarden houdt

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:50

Welkom Robinprins. Klinkt als een leuke pony!
Gelukkig heb je niet er iets aan over gehouden Reusje!

Vandaag naar roupie geweest met een vriendin!Afbeelding

'Cause somebody stole my car radio
And now I just sit in silence'

_Robin
Berichten: 81
Geregistreerd: 01-07-16
Woonplaats: in het midden van ons land

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:54

Laatste keer bij Prins even wat gestapt en gedraafd zonder zadel. Terwijl ik (daarvoor) zn stal uitmestte lekker in de paddock, hij helemaal vies en zanderig dus een goede poetsbeurt gegeven :P

nog iemand die van paarden houdt

0407Tamar

Berichten: 599
Geregistreerd: 20-04-14

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:03

Wat een leuke pony's! Hier ook wat kiekjes van Valentijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De dressuurruiter die westernruiter werd maar nog steeds dressuurruiter is?

Valentijn( welsh cob cross breed/10 yo)
RcSmartGenuineChic (Quarter/8 yo)

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:14

Wauw! Gave foto's! Die laatste is ook heel leuk <3

0407Tamar

Berichten: 599
Geregistreerd: 20-04-14

Re: [HK] Alles voor verzorgsters en de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:45

Thanks :)

De dressuurruiter die westernruiter werd maar nog steeds dressuurruiter is?

Valentijn( welsh cob cross breed/10 yo)
RcSmartGenuineChic (Quarter/8 yo)

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 21:41


love_ponyz

Berichten: 18
Geregistreerd: 25-06-16
Woonplaats: Groningen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 16:50

mag ik me ook melden?

heb nu nog geen fotos van haar maar dat komt vanzelf!!


Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:37

Wat jammer dat dit topic is stilgevallen..
Dus hierbij weer even een schopje :)

Met Chanel gaat het goed! Na heel augustus niet rijden duurde het lang voor het weer een beetje ging, maar het begint eindelijk weer ergens op te lijken!
Alleen is aangalopperen echt een drama de laatste tijd -O- Ook aan de longe. Sowieso weinig gelongeerd de laatste tijd, dus dat zijn we weer aan het oppakken.
Ook heb ik volgende week weer les, dus dan kan ook het probleem onder het zadel aangepakt worden.

Dit was een fotootje van vandaag. Ze zit zoals je ziet goed in haar velletje en is eigelijk erg goed in shape! Ze lijkt alleen wat snel buiten adem te zijn, dus moeten we wat gaan werken aan de conditie :)

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers