Verwijzing naar rubriek Bijrijders/Verzorgers Bokt Markt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dodo4873
Berichten: 27
Geregistreerd: 30-04-20

Re: Verwijzing naar rubriek Bijrijders/Verzorgers Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 01:16

Omgeving nieuwerkerk ad ijssel
Hoi hoi! Ik ben opzoek naar iemand die heel graag een eigen paard zou willen hebben maar hier niet alle lasten van wilt dragen, maar wel alle lusten voor in ieder geval 3 maanden.

Ik ga als het goed is volgend jaar in het voorjaar 3 maanden op buitenland stage. Daarnaast zoek ik ook nog een betrouwbare verzorger.

Ik zoek iemand die paardvriendelijk is en het rijden niet voorop zet. Dit omdat ze een shetlander is, dus dat word lastig ;)

Misschien dat ze tegen die tijd voor de kar staat maar daar ga ik niet vanuit.

Mocht je geïnteresseerd zijn kun je me een berichtje sturen op instagram: @dominiquefelinefotografie

hazehartje
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-10-10

Re: Verwijzing naar rubriek Bijrijders/Verzorgers Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 13:47

Krijg steeds foutmelding bij openen advertentie dus bij deze:

Bijrijdpaard gezocht voor iemand van 24 met veel ervaring met veel verschillende paarden.
Omgeving DEN BOSCH

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 10:58


mhdegraad
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-04-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 17:04

Verzorgpony gezocht omgeving Loenen aan de vecht (30 min fietsen vanuit daar). Zoals Loosdrecht, Nederhorst den berg, Breukelen, etc

Hoi! Ik ben Mare :) Ik ben inmiddels 13 jaar oud en rond de 1.60 m lang. Ik zoek een verzorg/bijrijdpony omdat ik te groot word voor mijn recente verzorgpony die ik al een half jaar lang verzorg.

Ga voor meer informatie naar; https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2103878494 of stuur mij een berichtje!

Groetjes Mare