Vesra was van een vriendin van me, en had aan mij gevraagd of ik Vesra wou doen.

Waarop ik ja antwoorde om haar te helpen, maar de klik met Vesra was er nog totaal niet

Maar is wist dat dat nog wel zou komen

1 van onze eerste ontmoetingen, samen een foto maar zij wou etennatuurlijk!
Maar die klik tussen Vesra en mij kwam er al snel !

Ze was zo ondeugend maar ondertussen ook zoo lief

Heb heel wat met haar gedaan.
De band bleef steeds hechter worden, maar hij was op een gegeven moment al sterk maar toch bleef 't groeien!
Zomer vakantie 2009 brak ik mijn been.
Het betekende dat ik niet meer naar Vesra kon (alleen). Ik werd afhankelijk van anderen.
O.a van me moeder of ze me wou brengen en halen Maarja die werkt ook dus kan ook niet altijd.
Stalgenoten wouden me ook wel komen ophalen zodat ik naar stal kon komen
Ook om te knuffelen met Biz natuurlijk me andere verzorgpaardDus zo ging ik af en toe is naar stal toe

De paarden stonden natuurlijk op het land. Vesra komt altijd gelijk op me af gegaloppeerd of gewoon rustig stappen.
Gelukkig deed ze dit keer ook terwijl ik op mijn krukken het land in ging

heb haar op me krukken meegenomen naar de poetsplaats en gewoon even rustig gepoetst (zolang ik kon staan).
Gewoon lekker knuffelen. Ze genoot er gewoon van.
http://i38.photobucket.com/albums/e112/ ... a232-2.jpgZomer 2009 toen ik in een brace zat. Mijn eerste dag dat ik haar echt weer kon doen zegmaar
Vond het weer geweldig natuurlijk. En voor mijn idee Vesra ook

Er was al weleens vaker over gesproken of vesra de verkoop inging.
Ik heb altijd gezegt dat de juiste beslissing vóór Vesra gemaakt moest worden, en dat was op dit moment dat ze weg ging.
Eigenaar kreeg het druk i.v.m school
En ik had jammer genoeg de tijd er ook niet voor om volledig of bijna volledig Vesra te gaan doen.
Ik zelf heb lange dagen ook op school. Ik vond het moeilijk met het idee dat ze weg zou gaan.
Maar er is besloten om Vesra de lease in te doen. En er zijn leuke mensen komen kijken voor dr!

Daar ben ik wel enorm blij mee.
In Oktober hadden we het erover en eind November was het al ineens zover dat ze weg zou gaan

Vesra staat nu in Zeeland bij hele leuke mensen.
Maar wat mis is die jaren wat ik met dr gehad heb.
http://www.youtube.com/watch?v=FSz9JqqaDqc
Dit filmpje zijn foto's en filmpjes van 2006 t/m eind nov. 2009
Sorry voor mijn lange verhaal.