ik heb echt géén idee wat ik moet doen..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Annnn

ik heb echt géén idee wat ik moet doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 19:03

hee, ik zal eventjes bij het begin beginnen.
Ik heb een verzorgpony (S) ik verzorg haar al bijna 2,5 jaar. En ben echt gek op der.
We hebben in het begin wat problemen gehad maar ik heb nu zoveel van en door haar geleerd dat het nu allemaal helemaal goed zit, ja der zit absoluut wat temprament in maar dat zit gewoon in haar krakakter. Ze staan alleen wel een eindje fietsen maarja hoord er allemaal bij. (35 minuten fietsen.. )
Ik mag zo vaak komen als ik wil, als ik een keer niet kom geen probleem want ze staat toch lekker buiten. Ook heb ik [als ik kan rijden] 1 keer in de twee weken les op der waar ik ontiegelijk veel van leer!
Alleen ben ik het soms niet echt eens met haar eigenaar, opzich is het best een aardige man en alles alleen zn omgang met paarden vind ik niet alles..
afgelopen lente had ze een paar keer dat ze flink aan het hoesten was, was hier erg bezorgd om en pas na een paar weken kwam de dierenarts langs. Eingelijk hadden we toen maar geluk omdat de DA toen kwam voor een ander paard maar S kon er gelijk bij worden meegepikt [:
daarna vertouwde ik het zadel niet meer (ze liep niet mooi nageeflijk, was aan het happen met aansingelen(doet ze niet zo snel) en ze had wat moeite met aangaloperen) had ik hem eerst naar laten kijken natuurlijk, hij vond dat het zadel nog prima lag en alles. nou mooi niet er had een meisje naar gekeken bij ons op stal en ze zag gelijk dat die niet goed meer lag (tuurlijk lag het niet meer goed lag er al op sinds de eerste keer dat er iemand op ging en een jonge pony groeit natuurlijk ook, had er 1,5 jaar opgelegen). Verder was er nog iets met het mennen, ik vind dat het niet genoeg was opgebouwd ze had een paar keer het tuig erop gehad en er is daarna gelijk een menkarrteje achter gegaan. S was gaan staken, en ze deed van alles behalve luisteren. misschien word ze zelfs wel verkocht als het zo door blijft gaan.. |( Nu moet ik er wel bij zeggen dat er nu eindelijk naar gekeken word, zadel én rug. Alleen het duurd vaak 5 weken eer dat er iets aan gedaan word, of totdat het niet anders kan. Hier irriteer ik me een beetje aan.

Nu heb ik een verzorgpony gevonden hier op bokt, leuk beestje en lekker mak.
Ook leuke eigenaresse, erg paardvriendelijk, ook staat de pony lekker dicht bij en alles.
Jammer genoeg geen bak of iets en we rijden daar op het land opzich geen probleem!
Alleen denk ik dat ik mezelf er niet echt door kan verbeteren, en dat vind ik toch wel erg leuk omdat het dan minder snel saai word (bedoel niet écht saai maar, ja ik weet niet hoe ik dat zal noemen :o )
Ook zal ik dan wel weer terug gaan naar de manege waar ik een jaar geleden af ben gegaan,
opzich hartstikke leuk, gezellige sfeer, leuke meiden(ook vriendinnen van me die ik toch behoorlijk heb gemist) alleen van de manege lessen vind ik vaak beetje eentonig en de paarden daar vind ik niet zo heel leuk..
Nu is mijn vraag wat moet ik doen? die verzorgpony(S) waar ik zo'n ontzettend grote band mee heb, of die andere pony en de manege lessen?
Ik weet het namelijk écht écht écht niét!
Ik heb echt het gevoel dat ik niet meer zonder S kan, omdat mijn band zo groot met der is.. maar mn irritaties worden wel steeds groter.. |(

trouwens bedankt voor het lezen als je dit allemaal gelezen hebt! o:
Laatst bijgewerkt door Annnn op 06-10-09 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

123468086

Re: ik heb echt géén idee wat ik moet doen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:13

Waarom ga je niet eens met die eigenaar om de tafel zitten en praat je er over. Misschien lost dat iets op?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:44

ja wat romy zegt gewoon goed met de eigenaar gaan praten.
mischien heeft het wel zin en kun je ook al je irritaties even kwijt
dat lucht vaak op! ;)

Annnn

Re: ik heb echt géén idee wat ik moet doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 21:46

kan slotje op!