Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chaos schreef:Zoek schreef:Nee ik heb een meisje van 13 jaar lopen maar nooit wat met de ouders besproken, vind dat ze oud genoeg zijn om dit zelf met ze te bespreken!! of ze moeten 10 zijn...
Echt? Wat onverantwoord! Van die ouders!
En als paardeneigenaar zou ik toch ook zeker de ouders willen ontmoeten, je bent immers wel aansprakelijk.
x_Maris_x schreef:Hi Iedereen!
Ik zit een beetje in een dilemma. Ik heb namelijk wel een verzorgpaardje maar ik kan er zelf niet echt veel mee. Ik ben zelf namelijk nogal onzeker aangelegd en het paardje heft dit juist niet nodig, omdat ik vaak twijfel over dingen. Als ik haar uit de wei probeer te halen dan wil ze nog wel eens aanvallen en met rijden gaat het ook niet echt heel goed. Min vriendin daar in tegen kan heel goed met dit paardje overweg maar heeft ook nog een andere paardje daar staan wat zij verzorgt. Omdat dit paardje dus eigenlijk niet geschikt voor mij is ben ik op zoek naar een ander verzorgpaardje, alleen is dit niet raar omdat ik er eigenlijk al een heb en ik daar blij mee moet zijn?
Ik ben natuurlijk wel bij dat ik er een heb hoor, alleen ik wil graag wel iets kunnen doen met het verzorgpaard want ik ben gestopt met lessen op een manege omdat dat te duur werd. Hebben jullie misschien tips?
Veel liefs,
moor schreef:[VP] Young Rider gezocht! Tips voor het zoeken...
ik had heel de pagina verzorgerspraat niet gezien![]()
Maar onder de 16 zou ik echt de ouders wel erbij betrekken!!
Het blijft een risico met dieren!
ik zoek dus een leuke ruiter tussen leiden en alphen!
maar wat zet ik allemaal in een advertentie die succes heeft en niet 100mailtjes verder en nogniemand gevonden...