Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ier schreef:Valt me wel op dat de mensen met het meeste commentaar nu ineens niet meer durven.
Ier schreef:Ik zoek helemaal geen confrontatie op.
Dit is Viane, geen Biggels.
Over Viane mag zeker wel dressuurmatig commentaar gegeven worden, maar tja.. niemand durft
Ier schreef:Voor commentaar van anderen wel, maar goed.. het commentaar hiet is 99% gewoon flut..
Ik neem commentaar aan van diegene die bij mij in de bak staan en mensen die er ook daadwerkelijk verstand van hebben.
Sajnne schreef:Ja joh wil je commentaar oke komt t![]()
Viane liep gvd 100 x beter op mange den dulder ze zag dr mischien wat minder uit kwa uiterlijk maar kwa dressuur is ze hard achteruit gegaan als ik je fotó's zo zie viane was t enige paard dat met een kind van 3 nog ontspannen en nagefelijk liep en dat is bij jou af en toe ver te zoeken !!!!!!! dat paard liep met me broertje van 12 zowat nog een net M proefje zonder enige spanning in dr lijf
Maar ik wil niet net zo als jou zijn maar kijk zet dat geen foto's op een openbaar forum als je niet tegen kritiek kan en als je aandacht wil ga dan in terapie zoek hulp ofzo gestoorde gek !!!!
Laat iedereen lekker in z'n waarde zonder ruzie te zoeken
![]()
![]()
Maarja nog maals ook negatieve aandacht is aandacht he![]()
Hou t topic leuk voor andere mensen en ga anders zelf lekker weg
Zo dat wou ik even kwijt irriteer me nogal aan je en ik zit niet eens in dit topic