[HK] Miepjes nr 12!: Alle gekken op een hoopje MIEPMIEEEPP!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shaar

Re: [HK] Miepjes nr 12!: Alle gekken op een hoopje MIEPMIEEEPP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:05

Vind je het heel raar?
Lijkt me eerder dat ze er klaar mee zijn om jou te vertellen wat zij op een foto denken te zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:05

Tja, als ze eerst zoveel commentaar hadden.. Kunnen ze dat nu ook wel doen. Lachen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:08

Er moet iemand de wijste zijn he. Jij blijft de confrontatie opzoeken aangezien jij nu perse commentaar wilt, maar ik zou me ook niet meer uitlaten over jouw foto's na wat er is voorgevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:09

Ik zoek helemaal geen confrontatie op.
Dit is Viane, geen Biggels.
Over Viane mag zeker wel dressuurmatig commentaar gegeven worden, maar tja.. niemand durft Lachen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:55

Dat het Viane is zie ik ook nog wel. Maar een zin als 'Valt me wel op dat de mensen met het meeste commentaar nu ineens niet meer durven *LOL* ' vind ik toch weer redelijk uitdagend overkomen van jouw kant.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:29

Ier schreef:
Valt me wel op dat de mensen met het meeste commentaar nu ineens niet meer durven. *LOL*

Zo zoek je het wel weer op Verdrietig

maar ik ben uit dit topic en ik ga weer uit

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:41

Okeeej

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:53

Ier schreef:
Ik zoek helemaal geen confrontatie op.
Dit is Viane, geen Biggels.
Over Viane mag zeker wel dressuurmatig commentaar gegeven worden, maar tja.. niemand durft Lachen

AHHH IRIS OMG JIJ BENT ZOOOO STOER! Haha! Haha!
Niemand durft jou commentaar te geven nee!
Daar word je echt véééul beter van ja! *LOL*

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:17

Ik stap ook uit het topic, jammer van je laatste reactie Ier, zo had het toch niet gehoeven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:18

Dat zeg ik niet Liza, maar omdat mensen eerst wel zonodig overal commentaar op moesten geven en dan nu ineens niet meer durven, tja..

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:22

Heb jij een tunnelvisie ofzo?
Niet meer durven, kom nou...

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:28

Andere mogelijkheid ier, we durven wel, maar weten toch dat het geen zin heb Knipoog want al het commentaar dat hier gegeven word is 99 % flut Knipoog

waarom wil je zo graag commentaar? je eigen woorden namelijk :
Ier schreef:
Voor commentaar van anderen wel, maar goed.. het commentaar hiet is 99% gewoon flut Lachen..

Ik neem commentaar aan van diegene die bij mij in de bak staan en mensen die er ook daadwerkelijk verstand van hebben.

ga dan naar die mensen voor commentaar Lachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:29

Ben wel benieuwd wat voor commentaar jullie hebben, daarom.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:29

Ja joh wil je commentaar oke komt t Stoom uit je oren

Viane liep gvd 100 x beter op mange den dulder ze zag dr mischien wat minder uit kwa uiterlijk maar kwa dressuur is ze hard achteruit gegaan als ik je fotó's zo zie viane was t enige paard dat met een kind van 3 nog ontspannen en nagefelijk liep en dat is bij jou af en toe ver te zoeken !!!!!!! dat paard liep met me broertje van 12 zowat nog een net M proefje zonder enige spanning in dr lijf
Maar ik wil niet net zo als jou zijn maar kijk zet dat geen foto's op een openbaar forum als je niet tegen kritiek kan en als je aandacht wil ga dan in terapie zoek hulp ofzo gestoorde gek !!!!
Laat iedereen lekker in z'n waarde zonder ruzie te zoeken
Clown Clown

Maarja nog maals ook negatieve aandacht is aandacht he Clown
Hou t topic leuk voor andere mensen en ga anders zelf lekker weg
Zo dat wou ik even kwijt irriteer me nogal aan je en ik zit niet eens in dit topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:30

Grappig, die opmerking Sanne..
maar goed, gelukkig weet ik het normale verhaal Lachen

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:31

Ja hoor ik kwam al sinds me 7e bij DD en viane heeft dr egt geen goede tijd gehad dat hoor je mij niet zeggen maar lopen dat kon ze wel !!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:33

Dan ben ik toch heel benieuwd naar foto's. Maar laat me raden, die heb je niet.. Lachen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:38

Maar laat mij even raden ier, jij kan niet netjes beheerst en ontspannen foto's tonen van alle onderdelen van M dresuur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:42

Normaal rijd ze ontspannen, gister wat minder omdat er nog al wat plassen in de bak lagen. Dit vond ze wat lastiger met rijden.

Nee. Wij doen niet alle onderdelen van de M Lachen en dat vind ik ook niet belangrijk. We zijn momenteel bezig met recht en ontspannen achterwaarts, schoudervoor en vaak ook nog stap-galop overgangen. Lachen..

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:47

Sajnne schreef:
Ja joh wil je commentaar oke komt t Stoom uit je oren

Viane liep gvd 100 x beter op mange den dulder ze zag dr mischien wat minder uit kwa uiterlijk maar kwa dressuur is ze hard achteruit gegaan als ik je fotó's zo zie viane was t enige paard dat met een kind van 3 nog ontspannen en nagefelijk liep en dat is bij jou af en toe ver te zoeken !!!!!!! dat paard liep met me broertje van 12 zowat nog een net M proefje zonder enige spanning in dr lijf
Maar ik wil niet net zo als jou zijn maar kijk zet dat geen foto's op een openbaar forum als je niet tegen kritiek kan en als je aandacht wil ga dan in terapie zoek hulp ofzo gestoorde gek !!!!
Laat iedereen lekker in z'n waarde zonder ruzie te zoeken
Clown Clown

Maarja nog maals ook negatieve aandacht is aandacht he Clown
Hou t topic leuk voor andere mensen en ga anders zelf lekker weg
Zo dat wou ik even kwijt irriteer me nogal aan je en ik zit niet eens in dit topic

BULL gelukkig heeft de oude eigenaar van viane haar gezien, en ook gezecht dat ze in ALLE opzichten beter af is bij ons,
Lopen viane, ik moet nu heeeeeel hardt lachen, toen wij daar kwamen om viane te kopen kon ze met goed fatsoen niet eens aangaloperen, en het ergste wat ze van de manege heeft overgehouden is de singeldwang.
Je moet je niet begeven in zaken die je niet weet meissie, dat je geirritieerd bent aan ier prima, maar viane heeft 10 KLOTERIGE jaren op de manege gehad, beest kwam nooit buiten in het land, beest was geestelijk een groot brok ellende toen ze bij ons kwam, je hebt werkelijk geen idee wat die paarden daar hebben moeten doorstaan. gewoon schandalig, én viane heeft een grote dikke onderhals gekweed op de manege door het GOEDE rijden daar Cool

Ik vind wel dat ier het niet zo had hoeven aanpakken, het gaat over mijn paard en vind niet dat het op deze manier moet, beetje jammer, want mijn paard wordt nu slecht gepraat omdat jullie een wrok met elkaar hebben, daar laat ik MIJN paarden niet voor gebruiken,

Viane was zeker niet 100 procent ontspannen (in het beging) en dat komt omdat ik ier aan het lesgeven was, en omdat ik het anders wil dan dat ier doet, voltes gewoon op de buitenteugel rijden, binnenhand los, handen netjes omhoog enz enz, ier vind dat erg moeilijk maar ze zal nu toch echt moeten oeffenen, aan het eind ging viane al veeeel beter lopen,

maar ik wil vanaf nu geen fotos meer zien in dit topic van mijn paarden, klaar.

Oja smurfie rij jij wel M dressuur, nee denk het niet, en Ier ook niet, bij lange na niet overgens. hun nivo samen is nu tussen L1 en L2 in, en voor mij hoeft viane ook geen M meer te lopen dier is 16 jaar.
Laatst bijgewerkt door dobbel op 09-04-08 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:49

moet je niet voor bij ons maar bij ier zijn Knipoog ,, ik vind t top dieren om te zien Knipoog Vind het trouwens nogsteeds jammer dat Lonan verkocht is want die vond ik nog de allermooiste van t stel.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:05

Dit geld voor iedereen hier, dus ook zeker voor ier die nu ook niet helemaal lekker bezig is.
een fototje plaatsen oke, maar als niemand er commentaar opgeeft prima niet zo gaan doen als ze nu doet, daar sta ik absoluut niet achter.

en dat eerste slaat echt op Sajnne, want die kraamt nu enkel onzin uit, en daar kan ik me echt pissig over maken, daarom dus hier geen fotos meer, niet op deze manier.

ik heb ook al met de eigenaar van pebels pgbt, overgens prima gegaan. gewoon met respect, zou mooi zijn als dat hier ook eens kon over en weer, en dat geld ook voor iedereen, als ier vaker heeft gereageerd heeft zoals nu hier, kan ik me lichtelijk voorstellen dat jullie niet blij worden, tis nu een spelletje van over en weer zeiken geworden, lijkt me imo niet de bedoeling.
gewoon lekker jezelf blijven allemaal. en zeker respect voor een ieder, dat is er niet. en slechte zaak.
het is niet een spelletje van wie is beter en wie kan er beter rijden, en dat lijkt hier wel te heersen.

Smurfie ja we konden niet alles houden he, Lonan was ook echt prachtig maar zijn dochter mag er ook zeker zijn, echt een kopietje van paps,

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:17

Ik ging ervanuit dat dat 1e over sajnne ging Knipoog en hierover kan ik geen reactie geven want sta er geheel buiten.

Overgens zou ik ook graag met respect met elkaar omgaan Knipoog maar dat moet van 2 kanten komen, en als het weg is blijft dat bij mij meestal weg voor die persoon Knipoog en zoals ier nu uitlokt vind ik gewoonweg respectloos.

Ik weet niet waarover je met de eigenaar van Pebbels hebt gesproken maar ook hier sta ik geheel buiten Knipoog Pebs is mijn verzorgpaardje, Moyra is iemand waarmee ik heel goed contact heb en die ik als een grote zus ben gaan zien Knipoog .

Nee inderdaad, maar toch jammer dat Lonan weg moest Knipoog ,, maargoed jullie hebben nog wel een stukje van m Ja zn dochter Knipoog

Sorry ier, maar op jou foto's reageer ik niet meer en ik doe dat niet voor niks Knipoog en ik denk dat ik daarmee voor t de rest die niet reageert spreekt. Wij proberen ons mond te houden om zo echte rusies te voorkomen, neem daar dan alsjeblieft vrede mee want ooit was dit topic gezellig.

Jammergenoeg zal dit t niet meer worden, in andere topic's die zijn opgericht na aanleiding van het vallen van deze is het nu nog gezellig en ik mag verzoeken gewoon een beetje overelkaar heen te lezen als je elkaar dan niet mag. Bokt is een grote site en je kunt niet overal het met iedereen eens zijn Knipoog een discussie Oke, maar dat een heel topic erop moet kapot gaan vind ik tot daar aan toe Knipoog

Ikzelf ben hier ook schuldig aan dus denk niet dat ik met deze woorden de schuld op een ander wil schuiven Knipoog Wil het in de toekomst enkel voorkomen Ja

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:28

nou met het laatste heb je verstandig gesproken,

als iedereen dat nou doet, dan blijft het gezellig,

nee was gewoon even over een weer met morya, een aardig mens lijkt het me inderdaad.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:36

Moderatoropmerking:
Aangezien het er hier zo gezellig aan toe gaat, plaats ik even een slotje voor overleg.