Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LDRD schreef:Als je echt kans wil maken zou ik zeker alleen gaan.
Als ik namelijk 'vriendinnetjes' aan de deur krijg ben ik er gelijk klaar mee. Ik wil geen mensen op het erf die voor de gezelligheid komen, maar mensen die voor de paarden komen.
Vogeltje90 schreef:LDRD schreef:Als je echt kans wil maken zou ik zeker alleen gaan.
Als ik namelijk 'vriendinnetjes' aan de deur krijg ben ik er gelijk klaar mee. Ik wil geen mensen op het erf die voor de gezelligheid komen, maar mensen die voor de paarden komen.
Ja, maar dat 'vriendinnetje' kan toch ook bij de fietsen wachten ofzo? Helemaal alleen gaan is toch gevaarlijk..
Cavaliere schreef:soms hangen er van die kaartjes bij de supermarkt, dat mensen iemand zoeken. daar heb ik al 2x een paardje gevonden.
LDRD schreef:Vogeltje90 schreef:
Ja, maar dat 'vriendinnetje' kan toch ook bij de fietsen wachten ofzo? Helemaal alleen gaan is toch gevaarlijk..
De wereld bestaat niet alleen uit boemannen hoor
jOyss schreef:Als je langs de deuren gaat, is het misschien slim om eerst eens te vragen of je die pony/paard eens mag poetsen.. als dat mag komt de rest meestal vanzelf wel.
Misschien is het nog beter om een advertentie te zetten hier op bokt, of op marktplaats ofzo met daarin wat info over jezelf, je ervaring enzo.
Ik zou er trouwens niet in zetten dat je wil rijden ofzo, dan komt het meestal zo over van; het gaat me alleen om het rijden.. Als dat mag dan hoor je het later vanzelf wel denk ik
In ieder geval succes!
Shannonnekke schreef:Wel een goed idee over die brief.. ik zou het onthouden. Ik ga dan misschien wel in de vakantie aan de gang!!
Dit topic zou toch nog niet uit het oog verliezen
bedankt!
Maar liz, woon je dan ook in een grote stad? Ik woon in Deventer en dat is toch wel een grote stad. Midden in de stad kan je toch geen paard vindenIk had in gedachten richting Olst.
Ik zal kijken wat ik allemaal met jullie reacties kan doen