Verzorgpaardjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Verzorgpaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 20:13

Even voorstellen

Me verzorgshetje. Ze is 13 jaar. Ik verzorg haar al bijna 5 jaar geloof ik.. Het is een merrie en heet Mickey.
Ik ben daar met een meisje begonnen, die stopte ermee. Ging er een ander meisje met mij mee. Stopte er ook mee. Toen weer een ander meisje, stopte er ook mee, daarna is verzorgster nummer 2 terug gekomen. Die is er toen weer mee gestopt. En nu is er weer een ander meisje..
Ik ga er inieder geval niet weg..

Even foto's

Lang geleden nu ziet ze er veel beter uit
Afbeelding

Deze foto is nog niet zo heeeel lang geleden gemaakt.. Beter toch..?
Afbeelding

Afbeelding

Toen kreeg ik er een Haflinger bij. Hij was nog onbeleerd. En niet ingereden. Was bang voor water.. Hij was 3 jaar toen hij hier kwam. De staleigenaar heeft mee geholpen met inrijden. De eigenaar kreeg een ongeluk met hem en de kar.. Toen moest hij verkocht worden.. Dus als je hem kent laat hier dan ook even een berichtje achter! Hij heet Star Heaven. Is nu ongeveer 5 jaar. Is verkocht naar een mini-camping in de buurt van Den Bosch.

1e x dat ik erop zat
Afbeelding

Zijn hoofdje
Afbeelding

Toen weer een verzorgpony. Een draver merrie van ongeveer 12 jaar oud. Het klikte niet meer tussen haar baasje en haar, dus werd ze ook verkocht..
Ze heet Mitchie en is verkocht naar Jansen Van Den Hout. Vanuit daar is ze weer doorverkocht. Als je haar kent laat dan hier even iets achter.
Het is een e-pony
Afbeelding

Nu heb ik er weer een nieuwe verzorgpony bij. Een fjord van 16. Er is 5 jaar niks met hem gedaan Binnekort gaan zijn manen eraf

Afbeelding
Afbeelding

Sorry voor de hoeveelheid foto's

Laat even een berichtje achter !

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:22

Je foto's zijn een beetje groot..

Verder ga ik even temmen, want we hebben een centraal topic waar je je verzorgpaarden kan voorstellen viewtopic.php?f=100&t=468291

Booooo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 20:31

O dat wist ik niet

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:34

Maakt niet uit, heb even het topic voor je opgezocht, dan kun je daar je verzorgpaardje voorstellen, maar maak dan wel eerst de foto's wat kleiner of je moet de link ervan in het topic neerzetten

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:42

leuke pony's hoor, jammer dat die eerste paar foto's een beetje onduidelijk zijn, vooral de haf ziet er leuk uit

en de foto's zijn idd een beetje aan de grote kant

Booooo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 22:49

Ja..
Sorry

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:27