Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vjestagirl schreef:Nou zelfs dan weet ik het zo net nog niet. Het is toch niet meer dan normaal dat je zorgt dat het paard waarop je rijd in een schone stal terecht komt? in 99% van de gevallen ben je zodra je er een beetje handig mee bent in 10 min wel klaar met het mesten van een strostal.
Waarom zou diegene dan niet betalen voor de rest van de dag dat hij/zij beschikking heeft over dat paard...
o0valerie0o schreef:Omdat ik vind dat je elkaar een plezier doet, teminste, je zoekt toch een verzorgster omdat je zelf geen tijd heb? kijk, als het gewoon is dat de verzorgster rijd voor erbij en de eigenaar zelf blijft rijden en alleen de verzorgster een plezier wil doen kan ik er iets bij voorstellen. maar je kiest zelf voor een paard en weet dat ze duur zijn. moet je niet iemand zoeken die opeens de helft gaat betalen. ik blijf bij m'n mening
Vjestagirl schreef:o0valerie0o schreef:Omdat ik vind dat je elkaar een plezier doet, teminste, je zoekt toch een verzorgster omdat je zelf geen tijd heb? kijk, als het gewoon is dat de verzorgster rijd voor erbij en de eigenaar zelf blijft rijden en alleen de verzorgster een plezier wil doen kan ik er iets bij voorstellen. maar je kiest zelf voor een paard en weet dat ze duur zijn. moet je niet iemand zoeken die opeens de helft gaat betalen. ik blijf bij m'n mening
Ik doe er eigenlijk vooral de ander een plezier mee: m'n paard krijgt beweging zat, tis hoogstends leuk voor d'r om meer te lopen... Ik heb niet echt een bijrijdster nodig...
Vjestagirl schreef:Idd, er zijn steeds mensen die zeggen 'je doet elkaar een dienst' enz. Blij dat ik iig niet de enige ben die vind dat een bijrijdster gewoon kan betalen...
gollempje schreef:ik denk dat veel mensen er zo over denken, dat de verzorgster dan mee kan eisen. maar ik betaal, maar ik zie het niet zo dat ik mee kan eisen. dat wil ik ook niet, want het is mijn paard niet.