Even een verhaaltje vooraf, paard heeft een poosje te koop gestaan omdat ik er echt geen schik meer in had. Ik was eraf gevallen en ontzettend geschrokken, veel commentaar en veel gedoe zorgde dat ik gewoon geen plezier had om te gaan.
Een lieve vriendin van me kwam met een geweldig idee om gewoon alles om te gooien, en zij rijdt hem nu ook 1x in de week, dat gaat echt geweldig en de startkaart (om te gaan springen) is in de maak, zodat paard ook niet continu het zelfde doet.
We zijn dus een kleine maand terug van stal verhuisd. Hier komt hij lekker het hele jaar door hele dagen buiten, en dat vond ik wel heel fijn. Ook zetten ze hem 's avonds binnen, wat mij qua tijd belachelijk veel scheelt (ook door school en werk) en hij heeft het ontzettend naar z'n zin

Voor mij echt een hele goede keuze geweest.
Is wel wennen, van een drukke manege met vereniging naar een pensionstal met in totaal 7 paarden
Ik ben daar dus ook gestopt met de lessen op de vereniging, ben nog wel lid. Maar het is voor mij niet te doen om elke x met de trailer te gaan. Dus heb ik een nieuwe instructrise gezocht.
Ik ken haar al wel goed als persoon (alleen niet als juffie haha), dat scheelt. Woensdag heb ik voor het eerst les gehad.
Waar we vooral op gelet hebben is de aanleuning, handen voor, paard volgt.
Ook was hij continu aan 't etteren in de hoek, en ook daar gingen we mee bezig.
Naja ik moet ontzettend letten op m'n hakken... Dat is me duidelijk
En idd waar we in de les ook hard mee bezig zijn, handen voor en rijden!
Ook een beetje tempo maken.
En soms mag ik ook wel wat trotser kijken
TRIES BEDANKT VOOR DE FOTO'S!

Beetje instappen.

Zo moet ie lopen.

HAND naar voor!

(hier probeer ik m'n hand naar binnen te brengen in plaats van naar me toe te halen, omdatie die hoek eng vindt. maar het lukt me nog niet echt
)
Oe scary!!

Volgende rondje al minder..

Lovely
Binnenhand mag wel iets minder.
Schouders terug, paard loopt wel fijn.

Ff stappen.

Drama....

Beter..

Zelf neit vergeten terug te zitten.

Stukje doorzitten.
Oe, geen galopfoto's, heb me vandaag vooral op stap en draf gefocussed.
Ghehe lekker ding
! Hoop dat je d'r in ieder geval weer lol in krijgt

je lacht toch nog steeds in de meeste fotos? ga zo door 
Haha. Maar je hebt volkomen gelijk, bedankt voor je OPBOUWENDE commentaar, daar heb je tenminste wat aan.