Mooie pooown op club wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Mooie pooown op club wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:48

Vandaag hadden Nathalie en Rosalinde (mijn pony) dressuurwedstrijd op de rijvereniging.
Ze deden mee aan de B dressuur en werden met 184 punten 3e.
Erg netjes voor hun 2e wedstrijd.
De startkaart is inmiddels binnen en nu gaan ze officieel starten... spannend. De 27ste hebben ze de eerste wedstrijd voor het echie... en als ze net zo rijden als vandaag, ben ik dik tevreden.

Een reactie zou leuk zijn, maar hou het vriendelijk.

De pony heeft zeker 3 jaar met de neus in de wind mogen lopen en heeft daarom een behoorlijke onderhalsspier ontwikkeld. Deze zit nu erg in de weg met het nageeflijk lopen. Dit vindt de pony nog erg moeilijk, maar de laatste tijd begint ze het steeds meer te snappen. Ze schiet zo af en toe nog wel te ver door, maar doet dit zelf, geen druk op de teugels en al helemaal geen zaag en pluk werk.

Foto's staan wat door elkaar...

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

elizevb

Re: Mooie pooown op club wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:51

wat een mooie pony! leuk stel zijn jullie hoor, maar let wel wat op je voeten, vooral op je hakken. af en toe zie ik volgens mij wel piano hanen of hb ik het mis? veel succes nog hoor! vooral met nageefelijk lopen Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:52

ziet er goed uit, maar laat haar wel iets meer haar handen dragen, maar ziet er goed uit en veel succes op de eerste wedstrijd Knipoog

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:54

Ziet er leuk uitt. Rosa is zo'n lekkerding Haha!
En haar frontriem Kwijl

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:56

leuke pony ziet er leuk uit alleen ik vindt haar een beetje te groot voor de pony (dit is niet aanvallend bedoeld)

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:57

Heej Margriet! Lachen
Wat heb je een mooi bontje! Schijnheilig Tong uitsteken Ziet er goed uit, alleen moet ze een beetje letten op haar kapstokjes! Knipoog

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:57

Dat ben ik absoluut niet met je eens.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 19:00

Haha ja zeker die kapstokjes... vooral in de galop heeft ze dat.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 19:29

Elize... ik zie het ook... normaal heeft ze een erg nette hand, zal er eens goed op letten.

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:33

Wat een leuke combi, vind het ruitertje nog helemaal niet te groot hoor! Hoe groot is Rosa eigenlijk? Leuk dat ze samen gaan starten! Nog een tipje: been lang houden.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:37

Ik vind haar zeker niet te groot. Benen steken er niet eens onderuit. Wel staat het natuurlijk erg schattig als zo'n pony gereden wordt door een meisje van 5, maar ja, zeker voor het opnieuw echt trainen van zo'n pony blijft dat een droom.

Ik vind haar er echt keurig uitzien! Je kunt aan de foto's goed zien dat het nageeflijk lopen bij jullie een oefenpunt is, maar er zitten hele erge mooie plaatjes bij. Voor een koppel wat nog niet officieel is gestart een heel dik compliment!

Hopelijk zien we vaker foto's!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:46

ukje schreef:
leuke pony ziet er leuk uit alleen ik vindt haar een beetje te groot voor de pony (dit is niet aanvallend bedoeld)

Ten eerste wil ik hier nog even aan toevoegen dat ik dit persoonlijk aan de hand van de foto's beoordeel ik zie foto's ook niet even goed en op een aantal foto's lijkt het er niet op dat ze te groot is. Ik weet moet ook eerst nadenken voordat ik wat plaats.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:55

Mooie pony!
ga zo door zeg ik Lachen
het meisje is totaal niet te groot hoowr:D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 21:18

Bedankt voor de complimenten en de tips!
Van tips kunnen ze alleen maar groeien.

De pony staat op papier als 1.305 maar dat is toen ze 3 was, inmiddels is ze 6 en zal ze rond de 1.35 zijn. Meisje is 1.60

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 08:01

Ik vindt dat Nathalie en Rosa nog heeeel goed passen! Een mooie passende combinatie. Knipoog En roosje doet het goed! Alleen nog aan de nageeflijkheid werken! Maar dat komt wel goed.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:56

Misschien kan Nathalie haar hakken nog wat meer uitdrukken. Verdre heb ik eigenlijk niet echt rijtechnisch commentaar. Het ziet er leuk uit! Haha!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:01

Mooie combinatie. Die komen vast heel ver. Er zitten nu al hele mooie momenten tussen. Het moet alleen nog even constanter worden. Maar dat komt wel goed!
Enigste aanmerking vindt ik haar handen gebruik op sommige foto's. Ze lijkt ze heel laag vast te zetten soms.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 11:19

Bedankt, het valt mij inderdaad ook op. Ik ga haar er op wijzen. Zo leren we alleen maar.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:35

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Op HAW is het alleen toegestaan om foto's te plaatsen waarbij je zelf te ruiter bent.
De amazone mag natuurlijk zelf dit topic opnieuw plaatsen of je kunt het topic op ITP openen.