Uitblinker is een 7 jarige ruin van 1.62 a 1.63.
Zijn vader is Oran (niet goedgekeurde hengst van Concorde) en zijn MV is Hamlet.
Dit is de 4e keer dat ik hem rij. Ik ben nog een beetje aan het aftasten hoe hij is. Door een val van een jaar geleden waarbij ik ernstig letsel opliep ben ik een stuk voorzichtiger geworden dan ooit tevoren. Ik heb nl mijn nek gebroken, mijn kaken op 4 plekken gebroken, mijn jukbeen verbrijzeld en ik had een scheur in mijn schedel.
Ik stap dus helemaal niet meer zo snel op een vreemd paard maar Uitblinker geeft mij een erg goed gevoel.
Hij is altijd recreatief gereden en sinds 4 maanden word hij dressuurmatig getraind.
De bedoeling is om hem volgend jaar in de B uit te gaan brengen zodra we een combinatie zijn en zodra we aan elkaar gewend zijn.
Wees niet te streng voor ons aangezien dit pas de 4e keer is.

En dan hebben we Frank ook nog even. Ik heb met Frank nu 1 winstpunt in het Z2.
Frank is een vierspanpaard en dus niet van mij.
Na mijn val van vorig jaar ben ik er een half jaar tussen uit geweest. Heb tot 2 x toe 3 maanden niet kunnen cq mogen rijden dus moesten Frank en ik iets anders zoeken om toch bezig te blijven.
We zijn in het mennen gestart.
Dressuur waren we gelijk 2 x 1e met 187 en 194
Vaardigheid waren we foutloos binnen de tijd, dus gelijk 2 winstpunten.

Alle voetjes van de vloer!

Hier een foto van Frank onder de man tijdens onze 2e Z1 wedstrijd verleden jaar juli.

Frank loopt momenteel al een stuk beter onder het zadel. Binnenkort foto's van ons als Z2 combinatie
SPECIAL THANKS TO VALIANT!!! Thanks voor de foto's PESTKOP!