voor Buster!!!!!!!!!!!, over ponypark Slagharen paardjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 15:32

Ok, ik heb dus de papieren gevonden en ook nog wat foto's, maar die zaten al vastgeplakt in een fotoboek.
Hier komen ze:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[img]../upload/538/papier_beauty_1.jpg[/img]

Dit is dus het papier, zoals je ziet heeft ie geen naam, alleen een nummer, de naam Beauty onderaan heb ik er bij neergezet.

Het nummer van Beauty was SPS 411 en van de 2 fjorden SPS 646 en SPS NT, ik weet niet welk nummer nou was van Robin of welke van Ricardo, ik weet alleen dat ze die nummers hebben want bij de kleur stond fjord en bij Beauty stond bij de kleur rood/schimmel ofzoiets, mij was verteld dat het een grote shetlander was, maar ik vind hem daar eigenlijk helemaal niet op lijken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*X* deze kan ik er dus niet opkrijgen maar het ging over huisvesting, verzorging, voeding en hoefbehandeling *X*

Dit was de achterkant van het papier waarop enkele dingen stond ivm de verzorging van het beessie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[img]../upload/538/beauty!!!!!!!!!!!!.jpg[/img]

Dit zijn enkele foto's van Beauty
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[img]../upload/538/beauty,_robin,_ricardo.jpg[/img]

Boven aan staat Beauty, onderaan rechts Robin en links Ricardo (of was het nou juist andersom Verward Verward ik kan het niet goed zien van zoveraf) met mn broertje ervoor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dit was het wel ongeveer zo beetje, misschien dat ik nog wel meer foto's heb, maar die liggen dan ergens in de kast en als ik daar wat uitzoek wordt het echt een beetje erge troep, dus dat doe ik nu maar niet, of een ander keertje als ik genoeg tijd heb ofzo.
Maar daar heb je niks aan als je morgen of van het weekeind al weggaat, ik moet ze dan allemaal ook nog inscannen enzo.
Maar ik hoop dus dat je hier wat aan hebt, Robin en Ricardo waren dus fjorden en zoals alle fjorden op elkaar lijken, leken deze 2 ook erg op elkaar, alleen Ricardo wat forser.
Ik kon ze toen wel uit elkaar houden, ik zou nu al blij zijn ze te herkennen.
Beauty was roodschimmel of wat dan ook, niet te klein en niet te groot, 4 witte hoefjes, veel wit op het hoofd en wit op de benen (voor tot onder de knieen en achter tot de knieen, maar dat weet ik niet zeker meer en op de foto's is het niet goed te zien).

Deze foto's zijn gemaakt tussen September 1994 en 28 April 1995 want toen stonden ze bij ons.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 10:08

Oh, leuk zeg!!!
Ik vind de foto's heel leuk, en het papier is ook mooi.
Volgens mij lopen er tegenwoordig helemaal geen Fjorden meer, in ieder geval niet als rijpony voor de vakantie-kinderen.
De kans dat Robin en Ricardo weg zijn (verkocht) is dus groot, maar naar Beauty kan ik zeker op zoek gaan!

Groetjes van Nadia!