knabbel @work 'dressuur'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XxXchaXxX

knabbel @work 'dressuur'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:22

Deze dag liep die niet zo fijn maar hier wat foto's, Zijn aanleuning is nog niet helemaal perfect hij weet nog niet precies waar die hem moet laten.
Commetaar mag mits opbouwend.
- Rechtop zitten,
- Voor me uit kijken.
- Benen stil.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3. iets te strenge binnen hand.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5. gaf ik hem wat meer ruimte.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8. Galop, Moet meer naar achteren zitten.
Afbeelding

Hoop dat ik Normaal en leerzaam commentaar krijg Knipoog

p.s sorry voor de sommige scheve foto's maar bij fotobucket had ik ze recht gedaan maar nu zijn ze weer scheef.

_Marianne

Re: knabbel @work 'dressuur'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:25

Ik heb het idee dat je zadel te klein is.. voor jou dan zeg maar. Voor mijn gevoel zit je er in gevouwen...
Verder vind ik het een gave fjord, en je weet je punten waar je aan moet werken! Succes samen! Lachen

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:47

Daar is knabbel weer Lachen Heb net je andere strandtopic gezien Lachen
Wat Mariannedeb zei, over je zadel vind ik eigenlijk ook wel zo..

Commentaar dat ik heb is dat je recht voor je uit moet kijken, boven je paard Knipoog
Ook je teugels in constante verbinding houden, bij de ene foto heb je contact en bij een andere foto hangen ze weer losser.
Constante aanleuning Lachen

En je zegt het zelf al over je benen. Maar volgens mij komen jullie er wel Lachen

Fjorden007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:30

Het ziet er niet verkeerd uit.
Je hebt een paar belangrijke aandachtspunten.

Rechtop zitten, naar voren kijken, niet te streng met je hand, en idd constante aanleuning, heb het idee dat je zodra hij ontspant, jij de teugels laat hangen Haha!

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 21:01

Nou het commentaar ben ik het mee eens, met me zadel is eigelijk sinds pas maar ik denk dat het meer door me zadel kom maar ik zal het een keer met me instructrice over hebben Lachen Over dat ik dan me teugels losser, als hij loslaat en dus ontspant moet ik hem wat meer geven dat is zijn beloning en daar word die een stuk losser van.

XxDanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:25

het ziet er leuk uit.. probeer goed je hakken uit te drukken en je schouders naar achteren, als je dat doet ga je van zelf rechter op zitten.. blijf gewoon lekker oefenen met vooruit kijken..
het is moeilijk, tuurlijk iedereen wilt zien hoe netjes je paard loopt, maar denk ook aan je eigen houding..

succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 22:12

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt. Dus waar ben je mee bezig, wat zijn je doelen, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.