paardjes die ik heb verzorgt, bereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

paardjes die ik heb verzorgt, bereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 17:20

sacha: Dit ben ik op Sacha een kruising shet. Dit was op een onderlinge wedstrijd en ik deed voor de grap op haar mee. Is al een aantal jaren terug hoor. Ik heb 2 keer een onderlinge wedstrijd op haar gereden de eerste keer sprong ze over de wittehekjes die er stonden ik stond daar toen echt van en wat nu. Toen ben ik terug gesprongen en toen sprong ze er weer overheen echt iedereen lag in een deuk. Was heel grappig. Afbeelding

pjotr: zoon van sacha, alleen die is een jaar geleden afgemaakt die had zijn schoudergebroken en het ging gewoon echt niet meer goed want ze kregen hem niet tot rust toen is hij na een tijdje afgemaakt. Pjotr heette hij was een kruising tussen sacha en een goedgekeurde haflinger.
Afbeelding

Odiso: Zijn ook wel oude foto’s maar op die laatste foto’s kan je zien hoe hij is verandert. Hij is echt heel mooi geworden. Ik heb hem ingereden en ook eventjes uitgebracht op wedstrijden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Obon: Het maatje van odiso, ook hem heb ik ingereden. Het was een heel lenig paardje
Afbeelding

nadisa en torca: op nadisa heb ik ook wedstrijden gereden en torca was haar tweede veulen
Afbeelding
Afbeelding

ik had weer eens wat foto's opgezocht van een aantal jaren terug toen ik nog bij charlotte rijnders reed. hier wat foto's er komen er nog meer aan.

hopelijk vinden jullie ze leuk, zoja laat even een berichtje achter
Laatst bijgewerkt door bijtje op 30-01-03 15:21, in het totaal 4 keer bewerkt


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:34

Leuke paardjes hoor!

Ik zie dat je uit Roosendaal komt Lachen
Dat is 5 km van mij vandaan, meeten? Haha!

Het leven is een gebakje!

bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 17:45

met deze paarden hebben we ook eventjes in zegge gestaan op een weiland. daar zijn sommige foto's ook gemaakt. maar ik rij al heel lang niet meer op deze paarden hoor

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:58

Leuke foto's.
Op een dingetje moet ik toch even reageren. Wat vliegt er bij jullie door de lucht??????????Ik heb echt naar de foto zitten staren, maar zie ze toch echt vliegen Verward

Afbeelding

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:01

volgens mij diet daar rechts een nietje dus mischien heeft de foto vast gezeten in een agenda of blaadje en heeft ze van een foto weer een foto gemaakt of zo onder de scanner gelegd of zo

bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 18:04

deze foto zat op mijn startkaart geniet. en dat heb ik zo onder de scanner gelegd. het ene is dus een nietje en het andere is een stempel

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:25

haha die laatste foto is lieff.. hihi lijkt net of die 6 beentjes heeft hahaha lieff die veulentjes he Lovers Lovers Lovers

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:33

hahhaha, weet je waar ik aan moest denken.....
Aan een schoorsteen van een fabriek en aan zo'n kerstverlichting voor op het dak, alleen mistte ik het dak en de onderkant van de schoorsteen. Excuse me

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:53

whahaha en welke foto deed je daaraan denken?

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 19:08

ik dacht aan een pijp ofzo, of een paal, alleen hij stond heel gek in de grond ofzo, haha.
ik dacht echt dat die stempel de takken van een book was, alleen een beetje vage takken Haha! Haha! Haha!


bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 10:49

haha ja als je je fantasie gebruikt kan je er rare dingen in zien. wat vinden jullie van de paardjes???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers