Opnieuw Arlon !! @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

Opnieuw Arlon !! @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 09:02

Hai Hai
hier foto's van onze derde les Lachen
Voor meer info over Arlon en mij http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=984248
en http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=968917

Een probleem waar we nu tegen aan lopen , is dat hij zich vast zet op links en daar heel moeilijk te sturen is , tijdens het losrijden vraag ik veel buigoefeningen van hem op links en rechts , stelling naar binnen en naar buiten . Maar het helpt niet echt iemand tips ??

Ik val nog steeds wat naar voren , maar het wordt al wat minder Lachen

De foto's zijn gemaakt met mobiel dus niet heel erg duidelijk maar het geeft een beeld Lachen
En waarom ook, niet netzo als de vorige les regende het Vork

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Latisha

Re: Opnieuw Arlon !! @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:07

Wauw! ziet er al veeeel beter uit! Het enige wat ik kan zeggen is dat je aan je eigen houding moet werken.
Wat het loswerken betreft, veel voltes en slangevoltes rijden. Wijken en schouderbinnenwaarts zijn ook rechtrichtoefeningen.
succes nog! en hou ons op de hoogte!

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:11

Ziet er goed uit hoor alleen je moet echt op je houding gaan letten. Dus meer rechtop zitten en je schouders/armen ook ontspannen. Op de laatste foto moeten je benen ook netter. en komt je paardje iets te diep. Maar er zit al veel verbetering in van de vorige keer hoor!! Succes.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 09:20

Hij loopt vaak aardig diep , maar heb hem liever nou iets te diep . Dan met zijn hoofd in de lucht Knipoog En tja mijn houding , is opzich nietzo slecht , alleen is het zo moeilijk om op alles te gelijk te letten Tong uitsteken Armen recht hakken uitrdukken enz.... Tong uitsteken

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:45

heb het idee dat je je handen wat vast zet maar dat kan natuurlijk een moment opname zijn Knipoog
hij loopt al idd beter dan de vorige keren minder gehaast Knipoog
en wat k meestal doe om me paard lekker los te krijgen is slangevoltes rijden, in stap draf en dan lekker doorbuigen in de wendingen. helpt bij mij heel goed Lachen
suc6!

Groetjes Mijke

Hollsteiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:51

Leuk paard om te zien. Probeer alleen je handen netjes boven de schoft te houden. Zakken heel erg naast de hals i.p.v. er boven. Wat heb je trouwens allemaal op zijn hoofd zitten? Komt erg druk over heeft het een rede?

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 06:11

indd wat een verschil zeg (volgens mj had ik in je eerste topic ook gerageerd Bloos )

maar dit ziet er stukken beter uit zeg

nu proberen je handen iets boven de schoft te houden
en je bovenlichaam iets naar achteren

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 07:05

het ziet er zeker al veel beter uit. Ik ben het eens met het bovengenoemde commentaar dat je op moet letten dat je je handen niet vast zet op je zadel. Gewoon zelf je handen meer dragen boven de schoft

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 13:56

Nou veel beter meid! En die sloftroep is eraf! Dat is al wel een hele mijlpaal zeg. Ik vind dat hij echt veel beter loopt. Nu iets meer voorwaarts laten lopen zodat je hem kan gaan oprichten van voren. Of gewoon meer teugel geven en lang en laag rijden ik denk dat dat voorlopig helemaal lekker is om hem te laten ontspannen. Zelf mooi trots rechtop gaan zitten dat maakt het plaatje ook al weer mooier.

Maar ik vind het een hele vooruitgang! ga zo door..

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 14:55

danku voor de reacties !! Knipoog
En ja hoor het wel meer dat ik mijn handen vast zet , maar is een moment opname , en ja doe het wel is aangezien hij dan denkt van rennen ! maar daarna is het wel weer over Lachen
en het lijkt ook zo omdat ik naar voren val aangezien hij nou een mooi rusitg tempo heeft en dat zo sloom lijkt Tong uitsteken Maar druk druk druk aan het werk en we gaan de goede kant op , alleen meneer houd er zo van om zijn mond open te doen ! iemand tips??? ( heb ook al een nieuw bit bestelt een D trens misshcien helpt dit al wat ) En al dat spul op zijn hoofd zijn , zijn vliegennetje die gebruik ik aangezien het bij hem helpt om niet op elk geluidje te reageren en te gaan kijken. en de bontjes omdat hij zijn hoofd helemaal kapot had, gaat nu al beter en heb een nieuw hoofdstel wie niet schuurt Vork
En ja het staat inderdaad wel heel belachelijk die bontjes Haha!