Gys is een 6 jarige ruin die inmiddels al heel wat tegenslagen gehad heeft. Door verschillende DA's al opgegeven, maar hij flikt het toch om weer "gewoon" te lopen. (diagnose ataxie en 3x mislukte operatie aan zn beide achterbenen (knieëen) hebben ervoor gezorgd dat hij heel wat maanden in de lappenmand heeft gezeten. Het herstel gaat langzaam.. maar voorspoedig

Wat niemand had gedacht is ons toch gelukt, wedstrijden starten en inmiddels hebben we ook al een WP in het L1 gehaald

Gisteren hadden we concours in Harich. Punten waaraan ik zelf moet werken zijn: mijn handen, zorgen dat ik mn bovenlichaam niet teveel terug breng, en mijn benen lang en op de plaats houden.
Gys valt nog wat teveel op de voorhand, en wil soms iets kantelen in zijn hoofd.
Losrijden:

[1]

[2]
In de ring:
[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]
Ons doel is nu om langzaam genoeg WP te rijden in het L1 om L2 te mogen starten, en dan zien we wel verder. De gezondheid van Gys gaat boven alles. We zien we wat we er samen uit kunnen halen. Elke WP die we behalen is al meer dan we ooit hadden gehoopt.
We lessen elke week en gaan nog steeds met sprongen vooruit.