Wedstrijdfoto's van vandaag + 2 filmpjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 01:17

De stukjes van de proef waren toch echt niet verkeerd hoor. Soms vraag ik me wel eens af wat je in de L1 moet laten zien Verward. De stukjes die je nu laat zien, die kunnen er best meer door. Het beeld was bij mij niet helemaal duidelijk, dat was wel jammer.

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 10:03

hehe lol, mooi hoor, en dat eerste filmpje lekker veel stoom Lachen en ook uit jouw mond of neusje Lachen
moet lekker koud geweest zijn.
doeggie

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 10:05

en het is niet spijkerbroek, maar rijbroek Lachen mjah.... haha wat een leuke opmerking... nou ja is toch beter dan niks zeggen hé Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 10:31

gaaf die filmpjes Lachen
je hebt er wel voor gezorgd dat die liedjes de hele dag in me hoofd zitten Knipoog altijd 't eerste liedje wat ik smorgens vroeg hoor blijft in me hoofd *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 12:38

Leuke foto's hoor! Jullie zijn een mooie combi.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 15:28

Sjuimpje schreef:
Inderdaad iets netter en iets meer pit en dan vliegen die punten je echt om de oren!
Ziet er echt al goed uit! Party!!

Ik ga mijn best doen, dat snap je wel Haha!

Ik moet echt hoog nodig eens wat gaan doen aan mijn eigen houding en die kleine dingetjes die het allemaal nog netter maken.

En die pit bij Laiser, tja dat is nog moeilijk om daar een goede middenweg in te vinden. Of het is net als nu òf het is zo pittig dat hij te heet wordt om een leuke proef neer te zetten Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 15:47

Mijn beeldweergave was niet zo goed, maar ik vond het niet bepaald traag. Misschien de afspeelsnelheid Verward. Nog eens kijken als ik duidelijker beeld heb en een andere player Haha!.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:33

Ziet er goed uit hoor Chris! Hoeveel puntjes heb je nu in de L1? (of is dat hierboven al gemeld, heb niet alles gelezen...)

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:38

Mooie foto's hoor! Het iet er allemaal zeer netjes uit. Mag ik vragen met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt? Ik probeer al een tijd met verschillende camera's foto's in de binnenbak te maken maar het blijft toch steeds te donker.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:55

Echt waar, ik heb deze proef woensdag gereden en als je mij naast jou zou plakken, dan zie je pas verschil! Wat ben ik dan bar slecht *oei*.

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:15

Leuk die filmpjes, knap gedaan en Jurga dat valt wel mee hoor, jij hebt gewoon een heel ander type paard.(ik kan het weten, want ik heb de proef voorgelezen Haha! )

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:08

Ziet er goed uit hoor !
Volgens mij ben je stiekem al bezig met een kur op muziek Knipoog
Fijn trouwens dat je een goed gevoel over de proef had, daar gaat het toch eigenlijk om.
Die superhoge punten komen vanzelf, dit is trouwens ook al een resultaat waar je je absoluut niet voor hoeft te schamen hoor !
Ga zo door, jullie komen er wel !

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 22:05

Jurga"]
Ziet er goed uit hoor Chris! Hoeveel puntjes heb je nu in de L1? (of is dat hierboven al gemeld, heb niet alles gelezen...)
[/quote]
Ik had voor mijn eerste proef 148 punten en voor de tweede 150.
En ik heb dus nog geen winstpunten in de L1.
Ik was 6de bij de tweede proef en 7de bij de eerste. En ik zat iets van 4 punten van nummer 3 of 4 af.

[quote="Peet"]
Mag ik vragen met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt?
[/quote]
Dit is zijn beeldfragmenten van een JVC digitale videocamera.

[quote="Jurga"]
Wat ben ik dan bar slecht *oei*.
[/quote]
Nou nou nou niet zo negatief over jezelf
Jurga is allereerst al een ander paard dan Laiser. Ze bewegen alle twee op hun eigen manier.
En ik vind jou ook niet slecht rijden hoor. Volgens mij valt het dus allemaal wel mee dat verschil tussen ons Knipoog

[quote="Oscar schreef:
Fijn trouwens dat je een goed gevoel over de proef had, daar gaat het toch eigenlijk om.
Die superhoge punten komen vanzelf, dit is trouwens ook al een resultaat waar je je absoluut niet voor hoeft te schamen hoor !
Ga zo door, jullie komen er wel !

Dank je Oscar Cool
Nogmaals bedankt dat ik in de afgelopen weken tegen je aan mocht zeuren over het rijden Haha!
En ik hoop het dat de hoge scores van zelf komen Knipoog Dat zou toch leuk zijn Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 00:04

Nou weet je, dat mag dan wel zo zijn dat Jurga totaal anders beweegt, maar ik ben absoluut nog maar een beginner. Ik zou dat voor de gein weleens op elkaar willen plakken, Jur en Laiser... Volgens mij ben ik twee minuten eerder klaar met de galop dan jij, Jur scheurt zo *LOL*.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 00:16

Wow Laiser is echt een mooi paardje. De filmpjes kan ik niet zien. Die computer van mij doet errug raar hiero :-? Maar die ga ik nog een keer kijken op school ofzo

Succes verder met je wedstrijden. Je kan zeker tevreden zijn en op naar de L1 en de L2.....

Groetjes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 11:04

Die filmpjes errug leuk, het halthouden zonder zwaaien Knipoog
Het tweede filmpje is soms iets wazig.
Ik zie wel je schouder eventjes niet goed mee kijken *LOL*
Kom je eens wat dichterbij starten, kom ik eens kieken!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 11:23

Ziet er keurig uit hoor!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:07

leuke filmpjes en Laiser ziet er weer goed uit op de foto's. Mooie lange benen heeft ie ook Haha!

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 16:59

Ziet er netjes uit hoor!! Mooi paarje ook en hoe kan jij zo stil zitten???? Dat wil ik ook kunnen!