't was 9:10 en we mochten de ring in, ik was de kop pony en moest dus alle figuren netjes rijden en het tempo moest natuurlijk ook goed zijn. dus ik was best wel zenuwachtig. De proef ging best netjes! De afstanden klopten en het tempo en de figuren ook. maarja wij deden dit voor de 1e keer en bijna niet geoefend dus we dachten leuk om 't een keer mee te maken maar nooit gedacht aan een prijs.
't was half 2 en er werd omgeroepen wie er mee mochten lopen met de parade en wij werden ook omgeroepen, maar wij dachten eigenlijk dat alle 4 tallen de parade mochten rijden. we stonden met ze alle in de hoofdring en eerst werd de prijs omgenoemd van de klasse L cat A, B, toen kwam de prijsuitreiking van de klasse L cat C,D en E En Gelderskampioen is geworden '' DE Zeewolderruiters'' we vielen haast van onze pony toen we dit hoorde En bij onze instructrice sprongen ook de tranen in der ogen We hadden het dan ook echt nooit verwacht..
Op naar 30 augustus !

Van links naar rechts :
Laura van der meer / tess van der burg / Iris steyn / Cristine de mey
En de reserves: Celine Swart en Lisanne van der stouw
Nog met inrijden:

De instructrice

Het spandoek

Ik had ook nog voor me zelf gesprongen in de Klasse M-e, dat ging niet zo goed ik was uit gebeld op hindernis 9 ..

Dat was het wel weer

Tips/Reacties Altijd welkom