Zeewolderruiters Gelderskampioen Klasse L Viertal!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura878

Zeewolderruiters Gelderskampioen Klasse L Viertal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 16:19

Wij zijn zaterdag 9 augustus met ons 4tal naar de regiokampioenschappen in Gelderland geweest. We moesten die ochtend erg vroeg weg want het was helemaal in ruurlo, en wij wonen in Zeewolde. we waren die ochtend om hal6 weggereden en kwamen om half 8 aan, en om 9:12 moesten we starten dus we waren gelukkig op tijd

't was 9:10 en we mochten de ring in, ik was de kop pony en moest dus alle figuren netjes rijden en het tempo moest natuurlijk ook goed zijn. dus ik was best wel zenuwachtig. De proef ging best netjes! De afstanden klopten en het tempo en de figuren ook. maarja wij deden dit voor de 1e keer en bijna niet geoefend dus we dachten leuk om 't een keer mee te maken maar nooit gedacht aan een prijs.

't was half 2 en er werd omgeroepen wie er mee mochten lopen met de parade en wij werden ook omgeroepen, maar wij dachten eigenlijk dat alle 4 tallen de parade mochten rijden. we stonden met ze alle in de hoofdring en eerst werd de prijs omgenoemd van de klasse L cat A, B, toen kwam de prijsuitreiking van de klasse L cat C,D en E En Gelderskampioen is geworden '' DE Zeewolderruiters'' we vielen haast van onze pony toen we dit hoorde En bij onze instructrice sprongen ook de tranen in der ogen We hadden het dan ook echt nooit verwacht..

Op naar 30 augustus !

Afbeelding
Van links naar rechts :
Laura van der meer / tess van der burg / Iris steyn / Cristine de mey
En de reserves: Celine Swart en Lisanne van der stouw

Nog met inrijden:
Afbeelding
De instructrice
Afbeelding
Het spandoek
Afbeelding

Ik had ook nog voor me zelf gesprongen in de Klasse M-e, dat ging niet zo goed ik was uit gebeld op hindernis 9 ..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het wel weer Lachen

Tips/Reacties Altijd welkom Haha!!

nathalieeee_

Re: Zeewolderruiters Gelderskampioen Klasse L Viertal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:59

Gefeliciteerd! Ziet er leuk uit!
Jammer dat je bent uitgebeld..
Op de tweede springfoto lijk je een beetje ver voorover te vallen, maar dit kan een momentopname zijn..

Succes!

Berdien

Re: Zeewolderruiters Gelderskampioen Klasse L Viertal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 19:27

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.