Ik rijd voornamelijk dressuur, maar niet een bepaald niveau. Doe normaal niet mee met wedstrijden maar er was nu een onderlinge wedstrijd hier in de buurt dus dan doe ik wel af en toe eens mee. In de toekomst wil ik wel graag wedstrijden starten.
Gisteren had ik onderlinge dressuurwedstrijd.
Ik twijfelde of ik wel zou meedoen, maar ben blij dat ik dan toch maar heb meegedaan

De proef die ik moest rijden was L5 en die viel eigenlijk nog goed mee.
Sommige stukken gingen echt niet terwijl ik aan het inrijden was, maar dan in m'n proef zelf ging alles prima
Op het einde was de prijsuitrijking en ik ben dus 3de geworden
En ik ben echt zo tevreden!Oja, ik mocht zonder vestje rijden. Het was een onderlinge wedstrijd dus ze trokken er geen punten voor af
en ik was echt aan het stikkkeen !
hahaIk had trouwens net 1 dag m'n nieuw zadel , en die zat echt zooo goed!
't is een Kentaur Penelope geworden en ben er nu al supertevreden mee!
Mijn minpunten:
- Tenen naar binnen houden
- Hakken soms meer uitdrukken
- Voor me kijken
- Haar niet té rond rijden want ze durft snel over de loodlijn lopen.
Nuja, de foto's:
Eerst een paar toertjes rijden om de ring te verkennen.
Ze was nogal gespannen en vond de trailer waar de jury in zat wel heel intressant

1

2

3

4

Proefje zelf:
Diagonaal van hand veranderen
5

6

4 sec. stilstaan en ja hoor, vierkant

7

Cirkel 10m diameter
8

Hals laten strekken *mocht nog wat meer*
9

Galop, jammergenoeg heb ik daar niet veel foto's van
10

11

Voila, dit was het

Er zijn zéker nog veeel punten waarop ik moet letten, maar ik was echt zooooo blij dat het zo goed gegaan was! want tenslotte was het nog maar de 3de keer dat ik zoiets deed met haar

Tips en commentaar mogen , maar opbouwend.
toont dan wss anders. En kan vast aan m'n ogen liggen ook hoor hihi!
En ik snap wel dat jullie vinden dat dit niveau misschien niet past bij een L-proef, maar zoals ik dus daarnet al zei , was het een oefenwedstrijd waar ze eigenlijk wel hoge punten gaven. Ik had alleen maar 8'en en 7'ens en ik zei zelf toen ik m'n punten had, dat ze wel zeer hoge punten gaven.Nuja, voor mij was het al een hele prestatie dat ze haar zo gedragen heeft. Ik had er plezier in, en m'n paard ook.