Ons niveau: eigenlijk geen niveau hij word aangereden (ik heb begeleiding maar ik rijd niet altijd met begeleiding ) oja we zijn sinds kort begonnen met af en toe een galopje dit gaat op zich wel goed op de linkerhand op de rechterhand echter nog niet daar is hij nog niet sterk en stabiel genoeg op maar dat gaan we aan de longe dus eerst verder trainen

Problemen nu: ontspanning maar dat komt wel dus dat is op zich denk ik geen probleem, verder wil hij wel eens duiken
Het zadel vertoont zeg maar wat door dat mijn dekje niet meer volledig goed lag (val he) en ook doordat het een FULL dekje onder een 16,5inch is lijkt het zadel langer zeg maar
Ik wil graag tips en opbouwende commentaar dit kan ik wel gebruiken als je me begint af te kraken oid dan ga ik hier gewoon niet reageren negatief zijn màg maar er zal wel ergens (?) iéts zijn waar je ook positief over kan zijn denk ik dan..
Verbeterpunten aan mijn houding:
*zelf niet voorover vallen
*handen rechtop houden
*tenen naar binnen
*hakken uitdrukken
vorige 2topics:
[HAW] Tjalling @ work tips gevraagd
[HAW] Leen & Tjalling

stapje

erge pianohandjes en hier begon hij ook weer te duiken

eerst krijgen we enkele sprongetjes omdat er misschien ergens een blaadje omhoog vloog

ik wil harder

flinke pony

en nog even stappen langs de weg maar hij was helaas te schrikkerig anders gaat dit heel goed en ontspannen aan de losse teugel helaas vandaag niet

hij heeft wel een goede beloning gehad ik neem hem dit niet kwalijk hij is nog jong
(gebeurt wel vaker dan wil ie aan zijn benen krabben zo met zijn hoofd en neemt hij snel gras en gaat hij dus heel de tijd knabbelen 

. Dusja.. Als hij een beetje stabieler is, en er is minder waar je tegelijk aan moet denken kan je is aan je handen gaan werken
(mbt de laatste foto)