A Gypsytale (24-11-2002) part two!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:35

snowdon schreef:
Ik heb eigenlijk wel zin in meerdere tinkerritten, Dronten, Enschede, Amersfoort (Ja toch myrthe????? kijkt heeeel lief...)


Er is wel een leuk bos redelijk in de buurt, maar daar ken ik de weg niet Haha! *gezellig met zijn allen verdwalen *LOL**En eigenlijk moet je daar een ...tja...hoe zeg je dat...abbonement hebben....maar mandy en ik croste gewoon heel hard weg als er een boswachter aankwam Lachen

Mandy kent het bos wel (Navy) misschien wil ze mee als gids? Tis daar prachtig, maar het is niet bij mijn stal....bij mijn stal in de buurt is niks te doen

Helaas............

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:13

Leuk verhaaltje! erg jammer dat ik niet mee kon want ik had graag mee gewild! de volgende keer ga ik ook mee ookal ben ik geen tinkereigenaresse meer......

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:24

flettie schreef:
Offuh dit najaar in de prachtige omgeving tussen Enschede, Oldenzaal en Losser in? Dan dopen we de rit gelijk tot Tinkertukkerrit Haha! Toch Renée? Knipoog Parkeerplek moet wel te regelen zijn met de club lijkt me....

Jaaaaaaah!!!! Eindelijk de TinkerTukkerTocht Knipoog (TTT is cooler dan TTR Tong uitsteken)

*Renée vindt het wel een goed idee *

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 22:33

Kijk uit met het gebruik van TTT, voordat je een claim aan je broek hebt hangen *LOL* Maar ik stem voor! Ik weet niet of ik er bij kan zijn, maar dat zie ik dan wel weer *LOL*

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:46

en of jij erbij kan zijn leon!!!!
ik sjouw jou en snowdon gewoon bij mij inde trailer!!!! *LOL*

ik vind het geweldig idee .. kan het niet al in het voorjaar??? kan nu al niet wachten....

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:35

jilleroo schreef:
kan het niet al in het voorjaar??? kan nu al niet wachten....

Ja, pruttel zeg!!! Ik wil deze keer ook met mijn eigenste sTinkertje meerijden en die kan dit voorjaar nog niet meedoen hoor!! Alhoewel het erg gezellig was op de kar de laatste keer zijn de bospaadjes bij ons wat minder geschikt voor een aanspanning Tong uitsteken Of ik moet met Cannie gaan...... wedden dat ik dan ga winnen als we een wedstrijdje gaan doen Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 13:16

What about... 1 meeting in maart ergens en dan van de zomer bij de Tukkers? Ik wil wel weer vragen of het bij ons kan, maar Emmeloord of Utrechtse Heuvelrug is misschien ook een leuk idee?

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 13:40

Als het maar niet verder dan 1-1,5 uur rijden is vanaf Enschede/Losser. Langer rij ik niet met de trailer En daarbij die auto zuipt benzine. We kwamen vanuit Dronten ook nog maar net thuis. We reden de weg naar Cynthia d'r huis in en toen zei de auto: dingdingding. Benzine (bijna) op Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:19

hmm als ik toestemming kan krijgen van de eigenaresse van de pensionstal wil ik het wel in maart doen... in bant (bij emmeloord) dan gaan we met zijn alle weer vrolijk rijden..... ik weet trouwens wel dat ze daar in het bos ook aangespannen rijden maar ik vraag me nog steeds af hoe ze langs de afsluitbalken aan het begin/einde van de bossen komen....zal ik toch eens vragen...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 21:21

jilleroo schreef:
hoe ze langs de afsluitbalken aan het begin/einde van de bossen komen....zal ik toch eens vragen...


in Dronten kan je die opzij schuiven, daar niet?

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:55

Hmmm... wij hebben wel leuke bossen hier, lonnekermeerroute, vliegveld, haagse bos... U name it Knipoog

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:02

En een drive-inn van een welbekende hamburgerketen in de buurt Tong uitsteken Haha!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:06

Jaaaaaah!!!!! Net als van de zomer! Mac Snacken... Maar dan met iets meer bonte stinkertjes *LOL* Haha, van twee van die koeien keken ze al raar op *LOL*

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:09

*Tequila* schreef:
Hmmm... wij hebben wel leuke bossen hier, lonnekermeerroute, vliegveld, haagse bos... U name it Knipoog


Buurse!
Als ik Chica nou zwart/wit verf, mag ik dan mee? Schijnheilig

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 22:24

Vast wel Haha!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:29

Haha! Tinker Power !!!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:06

als ik verhuisd ben zal ik kan ik misschien ook wel een keer een rit organisern, maar dat duurt nog wel heel lang. Maar wil graag ook een keertje mee

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:46

snowdon"]
[quote="jilleroo schreef:
hoe ze langs de afsluitbalken aan het begin/einde van de bossen komen....zal ik toch eens vragen...


in Dronten kan je die opzij schuiven, daar niet?
[/quote]

volgens mij zitten ze allemaal vast met een slot... vandaar... zal het eens vragen.. maar of het bij mij kan weet ik nog niet. ik ga waarschijnlijk naar een andere stal...
maar ik WIL WEL WEER!!!