Een grote superlieve brave 6 jarige friese merrie, die ik al 1,5 jaar ken van mn vorige werk(manege de Berger Hoeve in Bergeijk)
Ze is in principe bedoeld als recreatiepaard, met name voor mn moeder, maar ik vind het zo'n leuk lief dier dat ik er ook regelmatig mee ga rijden

Er valt nog héél veel te verbeteren, maar ach net verhuisd, vreemde omgeving dus t is allemaal wat spannend waardoor ze beetje loperig is en terugrijden op zit werkt nog niet helemaal zoals het hoort en hand sluiten=veel te kort in de hals worden maargoed dat komt allemaal wel!
Ze vult de leegte die Desje&Dee achter hebben gelaten weer een beetje op en is zo superbraaf en dat is ook de reden waarom mn ouders haar hebben gekocht

Even poseren, alles is spannend

Beetje loperig

De galop gaat nog erg groot

Lekker zonder zadel uitstappen

vriendje -die niets met paaren heeft- vind haar ook leuk

en nog wat oude Hilde-foto's

vorigjaar zomer op mn werk:

februari dit jaar

Ik ben iig superblij met onze nieuwe aanwinst
En we gaan hard aan t werk met het lopen in míjn tempo+lengte in de hals, maar dat komt wel goed!

en t paard natuurlijk ook haha! In mn profiel staan nog 2 hele leuke foto's van vriendje 
! Alleen jammer dat je een loperige en overgens een paard wat voor recreatie is gekocht dan met sporen rijd maarja dat is mijn mening