Vanochtend heeft mijn zus weer eens foto's gemaakt toen ik hard aan het trainen was op mijn pony Wester. We zijn druk aan het oefenen voor onze eerste echte officiële wedstrijd (vorige deed ik mee in HC en nu gaan we voor de punten).
Wester is een 8-jarige Welsh K van 1.53. Ik hem hem nu 4½ maand en toen we hem kochten was hij pas 2 maanden onder het zadel. Hij was toen nog erg zwalkerig en vond het moeilijk een recht lijntje te rijden. Daar oefenen we nu hard op en het is al heel veel verbeterd in de tijd dat ik hem heb. Ook werken we nu hard aan de impuls en het achterhandgebruik. Zelf moet ik erop letten dat ik niet te streng inwerk met mijn handen en deze niet te hoog draag.
De foto's zijn trouwens allemaal op de rechterhand, maar dat kwam omdat mijn zus geen foto's heeft gemaakt op de rechterhand vanwege het licht. Maar ik heb natuurlijk ook op de linkerhand gereden.

1.

2.

3.

4.

5. Hakken uitdrukken

6.

7.

8.

9. Pasje veruimen, oefenen we ook nog hard op, hier drukt hij een beetje zijn rug weg en hij wil nog wel eens taktfouten maken

10.

11.

12.

13. Lang en laag uitdraven

14.

15. En dit irritante schepsel lag steeds in de weg. Mijn zus is gek op duifjes, dus die moest zich weer om hem bekommeren.

Laat een leuke reactie achter!

Dit zijn trouwens 2 oudere topics, zien jullie nog verschil?
Topic van 12 maart: Klik
Topic van 25 mei: Klik
Probeer soms meer je tenen naar benen te draaien
Succes verder!
, let alleen wel op je piano handjes 
Dat is dan denk ik toevallig een momentopname.