mijn paardjes maar weer eens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

mijn paardjes maar weer eens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 20:31

deze pics staan wel in mn profiel, maar heb ze nog niet in een topic geplaatst dus hier zijn ze:

Mijn skat Goldy Star:
Afbeelding
Goldy is een super sport pony! Heel lenig en werkwillend. En heel pienter ook *LOL* Dat hebben we vaak genoeg ondervonden.. Ze noemen haar niet voor niets de clown van de stal.. *LOL*
Afbeelding
Ik heb Goldy al 5 jaar en we kunnen het heel goed met elkaar vinden, al zeg ik het zelf. Iig weet ik dat ze me vertrouwd en ik haar! Dus dan zijn we al een heel eind op weg! :J
Afbeelding
En dit is Goldys veulen Just like you... toepasselijke naam he?!
Afbeelding
Justy (zo noemen we haar) was van vorig jaar en is ook al verkocht, die mense waren heel aardig, maar die hadden dit jaar ruimte gebrek en nu is ze weer verkocht. Ik ga binnen kort ook weer even bij de nieuwe eigenaren kijken. Wel jammer dat ik haar niet weer terug kon kopen want als ik ergens spijt van heb dan is het wel van de verkoop van dit paardje..

En dit is mijn andere paard Starlet
Afbeelding
Afbeelding
Starlet is een heel lief en aanhankelijk paard, heel erg mensgericht en een echte knuffel.
Daarnaast is ze ook flink aan de maat, 1.73 en vergeleken bij mij lijkt dat heel grappig want ik ben niet zo groot. Het is maar goed dat ze ook zo braaf is vanwege de maat. Maar met dit paard kan zelfs een kind weglopen dus dat valt allemaal heel erg mee.
Ik hoop met haar straks (in de zomer) een beetje carriere te maken in de sport. Maar voorlopig doen we het rustig aan want ze heeft een tijdje geleden haar achterbeen open gehaald en dat been moet nu even wat rustig aan doen. Maar zodra het weer klaar is gaan we er weer tegenaan, op naar de pavo cup Haha! !!!!!!!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:59

lieve beesies hoor....ik vindt vooral Just like you... lief

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:00

wat een leuke naam zeg!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:01

heej
jah egt mooi die kerstfoto is egt super mooi.. ook een mooi veuletnje en die laatste is ook mooi.. ennem als je naar de stal waar je paardje nu staat gaat.. veel plezier en ik hoop voor je dat het goed met haar gaat Haha!

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:40

dat veulentje is leuk.. alleen jammer dat de foto's zo klein zijn...Verdrietig wahaha maar leuke paardjes hoor!