Dit is van hoe het voor de 'problemenperiode' was:

Vorig jaar kwamen we niet veel verder dan dit, deze foto is van eind vorige zomer:

En zo ging het vandaag:
1. Eerst maar eens even de boel goed zetten, Fleur inspecteert ondertussen de weg

2. Koppie mooi naar beneden, maar mijn koppie ook en die moet juist omhoog. ook zie ik dat mijn binnenhand wat strenger is dan de buitenhand, deze mag wat meer dragend worden. (Dit is trouwens tijdens het lichtrijden, ik trek me dus niet op aan de teugels)

3. Achterbeentje er mooi onder. Ik mag ook meer op mijn tenen letten.

4. Twee paar billen:P Trots op het achterbeen, het is een hele klus om deze eronder te krijgen maar dit is al een heel eind voor de kippenpootjes van Fleur.

5. Beginnen met een rustig galopje waarbij ik beetje bij beetje de verbinding weer opzoek.

6. Een tel later is de verbinding al gevonden. Ik heb mijn handen bewust wat breder zodat ze wat makkelijker laag blijft lopen.

7. Deze hoek vindt ze erg spannend. Iets voor dit moment sprong ze dan ook weg, waarop ik er even flink wat gas bijgaf, vandaar het 'schuin door de bocht gaan'.

8. Jammer dat deze wat wazig is, maar ik vind het toch een fijn beeld.

9. En dan mag ze lekker uitblazen na een rengalopje.

10. Eventjes mooi poseren.

11. En natuurlijk even lachen!

12. Het nageeflijk blijven bij het halthouden vindt ze nog moeilijk, hieruit is duidelijk te merken dat de laatste jaren niet makkelijk waren, daarom heeft ze bij sommige dingen wat meer tijd nodig. Maar als ze dan eenmaal toegeeft dan kan ze flink overdrijven. Deze foto is een goed voorbeeld, hierbij ging ze heel overmoedig met dr koppie naar beneden hihi.

13. Een tevreden blik, Fleurtje is weer blij!