Whisper en ik rijden op het moment op B-niveau. In de training proberen we op het moment gewoon naar de ontspanning toe te werken, vanuit daar komt het hoofd pas. Nu is Whisper er eentje die daar heel goed op reageert en dus helemaal zelf braaf z'n hoofdje naar beneden doet dan.

Het plaatje is nog lang niet goed natuurlijk. Hij heeft nog weleens de neiging om in m'n hand te gaan hangen en een beetje op de voorhand te kieperen. Is iets om aan te werken.
Ikzelf heb nogal last van kapstokpootjes en wil nog weleens te ver naar voren vallen. Ook moet ik m'n handen wat meer dragen.
M'n fotografe heeft gefotografeerd met mijn camera. Die ze zo even in haar handen geduwd kreeg (Canon EOS 400D) en snapte er niet heel veel van, haha. Ben blij dat ze dit eruit kreeg. Ik hoop dat het goed genoeg te zien is voor Bokt en dat niet het hele topic dichtgegooid word. Want volgens mij is het best aardig te beoordelen.
Wees lief tegen mij en Whisper, ik rijd hem nu pas zes dagen.

Eerst even een foto van vorige week.

De foto's van vandaag;
instappen (en ja, hij zet zijn achterhand er opzich goed bij, maar de foto is op een verkeerd moment genomen);

Ook een stapfoto.
Opzich een fijn beeld;
Halthouden, een punt wat érg moeilijk was vandaag, en dan ook de nodige misverstanden veroorzaakte.
Maar hier stond hij dan netjes;
Draf. Oeioei, je kunt je jas eraan ophangen.

Nog een drafje. De fotografe heeft Whisper alleen ont-neusd.

Nu komen we erg in de buurt. Ik moet alleen iets meer terugzitten.

Schouders naar achteren, trotser zitten. Snap niet dat dat nog zo moeilijk is met zo'n paard onder m'n kont.

Netjes, hier kukelt hij alleen iets op de voorhand.

En de laatste, dit was geloof ik een stapfoto;

En dan even om het af te leren, (een gedeelte van) z'n nieuwe hoofdstel showen, omdat ik die zo übersexy vind.

Bedankt voor het kijken, ik zou het fijn vinden als je een reactie achter zou laten.

Maar het paard is súper dus dat compenseert. 

, ook rechterop en borst vooruit, plus meer omhoog kijken. Probeer ook wat meer een knikje in je elleboog te krijgen en je handen dus wat meer voor je te dragen, dat geeft sowieso al een beter beeld. 
Jullie komen er wel.