Eindelijk.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 22:59

Hoi Ymke,

Even inhaken over dat losgooien.
Ik sta namelijk niet op stal bij dat vrouwtje die die pensionstalling doet.
Zij huurt dat namelijk van mijn vader. Ik heb een eigen stalletje los van die van haar.
Nu heeft ze voor haar eigen pensionmensen de regel ingesteld dat er alleen op zondags los gegooid mocht worden.
Ik vind het prima dat zij zulke regels opsteld maar inprinciepe heb ik daar niks mee te maken.
Ik heb een jong paard en ze kan van mij niet gaan verwachten dat ik me eigen aan haar regel gaat houden en mijn paard elke dag gaat longeren. op een volte
Dit is voor een jongpaard helemaal niet goed en die moet ook zeker zijn benen kunnen strekken en rechte lijnen kunnen lopen en niet alleen maar rondjes in de longeerring .
Zolang hij maar niet gaat graven en de boel afbreekt is er toch niks aan de hand dus alles onder toezicht wat ook niet meer dan normaal is.
Ik had het er ook met mijn vader er over gehad vanwege die regel van haar en de afspraak was dan ook onder toezicht Nerd .

Had je trouwens knap gezien Bloos op de foto over welk pensionstal we het hebben Scheve mond Wanneer ben je er geweest niet zo heel lang geleden dan zeker dat het nog zo fris in het geheugen zit Knipoog

--------------------------------------------------------------------------------------

Ben ook heel erg trots op mijn black beauty mensen
Bedankt voor de leuke reacties. Ik had van Daan nog wat meer pictures gekregen van het paardje wat zij dan rijd maar het zijn dan ook echt twee Gribaldi druppels water Haha! *LOL*

Groetjes, Primadonna

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:51

PrimaDonna schreef:

Had je trouwens knap gezien Bloos op de foto over welk pensionstal we het hebben Scheve mond Wanneer ben je er geweest niet zo heel lang geleden dan zeker dat het nog zo fris in het geheugen zit Knipoog


Ongeveer een maandje geleden en niet 1 keer maar wel vaker. Die bak herken ik wel. Zijn maar weinig stallen met van die dingen in de bak (waren het nou tapijtsnippers of rubberdingen?) En dat hoge hek om de bak en die 2 (klap)deuren herkende ik meteen! En natuurlijk die houten balk onderaan het hekwerk. Waar ik nog anstig voor was dat het paard erover heen zou stappen inplaats van ervoor zou blijven.

Maar verder no hard feelings. Vroeg het me alleen af, omdat er toen duidelijk was gezegd dat het niet mocht.
Heb jou paard trouwens niet in de stallen zien staan. Staat die ergens anders gestalt ?