Superlieve Suevvie-foto's (Mijn stoere hengst,NOT)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 14:03

Gaaf Hoofdstel hoor.
Lovers Lief Lovers

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:58

DinkeyGirl schreef:
Maar mijn familie, mijn shetje en mijn toekomstplannen en dromen zijn allemaal daar. Een beetje mooi weer kan daar niet tegenop, in de zomer is het trouwens te heet om overdag wat te doen voor zowel mens als paard. Dan rijden we na 8u 's avonds omdat het anders niet te doen is. Nou dan ben ik liever daar!


Nee, dan wordt het een ander verhaal en als je hier je paard hebt staan met een binnenbak, valt het ook reuze mee Lachen

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:11

Wat een supermooi beestje zeg!! Echt zo'n prachtige massale nek, en een hele mooie kleur. Kwijl Kwijl

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:26

..... goed dat ik nog even een pagina verder keek dan pagina 1. Kon een tijdje niet op ITP komen (:?), maar anders had ik je foto's weer gemist. Je blijft een mooi paard houden, ik hoop dat ie binnenkort goedgekeurd wordt. Ik kan mij haast niet anders voorstellen Knipoog We gaan voor je duimen hoor. Leuke foto's en tot in Nederland. We krijgen met zo'n Spaans paard vast en zeker een zonnige zomer. Neem je de zon voor ons mee?

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 20:32

Merel Blom schreef:
Leuke foto's. knap kopstel ook. Alleen mag de neusriem wel hoger, vind ik..


Als je goed naar de foto's kijkt zie je dat hij 2 vingers onder het neusbeen zit, zoals het hoort Knipoog

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 20:39

Verder allemaal bedankt voor jullie leuke reacties, ik kijk er erg naar uit om weer terug te komen! Ik hou jullie op de hoogte wanneer hij gekeurd wordt enz Lachen

Oh en haha iemand die zei dat hij een wakker hengst was: je mag hem wel eens buiten komen rijden, dan issie wakker zat Haha! Tong uitsteken Maar hier zou je het idd niet zeggen Schijnheilig

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:10

DinkeyGirl"]
[quote="Merel Blom schreef:
Leuke foto's. knap kopstel ook. Alleen mag de neusriem wel hoger, vind ik..


Als je goed naar de foto's kijkt zie je dat hij 2 vingers onder het neusbeen zit, zoals het hoort Knipoog
[/quote]

hm, dikke vingers, maar oke, jou keuze, ik vind het niet mooi en oke zo. Verder geen kritiek..

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:16

Hijs echt mooi! Lovers Je boft met zo'n paard zeg! Haha! Ik wil em ook wel es een keer meeten... wahaha Knipoog