Ik rij enkel op de wei om te springen of wat te dressuren.
Ik heb toch enige ambitie om meneer ooit eens te gaan starten dus ben ik de laatste tijd bezig hem nageeflijk te rijden. Gezien dat niet echt vlot lukte na een eindje (ik vertikte het om hem zo naar beneden te dwingen als de instructrice die ik een les had uitgeprobeerd zei dat ik moest doen waardoor het al helemaal niet meer ging) kreeg ik dus ook geen zin meer om het nog te proberen maar na tips van een zekere persoon *thx to* ging ik het toch maar weer eens proberen met geslaagd resultaat!
In stap ging het naar mijn gevoel vlot, hij nam het bit snel aan en gaf ook goed na, in draf ging het minder omdat ik moeite heb om mijn handen stil te houden en hij moeite heeft om zijn hoofd stil te houden.
Er zijn een heleboel foto's getrokken dus heb ik enorm geselecteerd waardoor veel van de eerste foto's en de slechte drafmomenten natuurlijk (grotendeels) zijn weggevallen.
Hij is trouwens een Meneer Met Zijn Oren Naar Achter, tenzij hij afgeleid is staan ze altijd netjes naar achter

Ik weet ook dat ik af en toe wel wat trotser op 'm mag zitten, maar ik probeer momenteel gewoon zo ontspannen mogelijk te zitten. Zijn zadel is nogal een kwelling voor mijn kont
nu hij wat is aangekomen past het weer ietsje beter op hem, maar als hij in conditie staat past het eigenlijk niet zo goed.
Nog mooi in conditie aan het hobbelen zonder zadel, hoezo nageven zit er verre van in en meneer probeert mij met z'n hoofd vooruit te trekken?

met een gezicht van: mannetje ik zie het niet meer zitten,, letterlijk
(ook ik heb de neiging om geld te zoeken)Ik weet dat ik op deze foto's wat achterover leun, maar als hij zo zit te trekken is dat wel een stukje makkelijker voor mij, standaard doe ik het niet maar het is een soort automatische reactie
.
een eentje om het te bewijzen

stappen in het begin, er is nog wat interessanter dan ik

Een beter drafmoment

Hij gaat zelfs in draf steeds beter

JAMMIE zo kan het dus ook, zelfs in draf
zonde van de slechte kwaliteit
en stappen

Hij denkt dat het tijd is om eens uit te rekken,, jaa mag van mij ook wel eens

Nee Tor, omgekeerd paard! niet de grond in en niet naar rechts, naar links zegt mijn binnenbeen en wat hoger zegt m'n bovenlichaam

En een afsluiter
Commentaar mag natuurlijk altijd, maar hou het vriendelijk aub.
Hou er ook rekening mee dat we niet vaak écht werken.

maar de eigenaar houdt er vaak geen rekening mee dat 't manneke ook gezelschap zou willen
) wel niet geweest