Jep, lekker vage titel.
Maar het is dan toch echt zo.
Ik heb al maanden, maar dan ook echt maanden niet gereden wegens mijn gezondheid,
en in April heb ik mijn pony verkocht. Ik mis d'r heel erg veel, maar het was echt het beste.
Vorige week heb ik op een shetje een paar rondjes gecrost, maar daar bleef het dan ook bij.
Want, wat moet ik nou op een kleine shet? Niets dus.

Vandaag mee gegaan met een vriendin naar haar verzorgpony, want ze had nog een fotoshoot van me tegoed.
Na een tijdje ben ik toch ook maar op de pony gekropen. Ja, met spijkerbroek en laarsjes en een cap van haar die al oud is en me niet zit.

Mijn vriendin was mijn camera ook niet bepaald echt gewend, en de foto's zijn dan ook niet echt super geworden. (Half hoofd, half pony, blah blah)
Maar ja, ik had wel lol! En daar gaat het toch om?

De pony heeft vroeger wel hoog gelopen, maar een hele tijd niet meer intensief gereden.
Dus echt nageefelijk rijden ging me moeilijk af, en ik wou haar niet gelijk teveel spierpijn bezorgen, en heb er dus ook niet lang opgezeten.
Besides, ik had zelf dus ook lang niet meer gereden, en moest weer even alle knoppen zien te vinden. Ook op een vreemde pony. (2de x voor mij dat ik erop zit)
Ik was echter wel benieuwd wat jullie ondanks mijn foute kleren vinden van mijn rijden.
Tips kan ik wel goed gebruiken, want ik ben van plan om binnenkort weer eens op het paard van mijn moeder te kruipen.
(Zwarte fries, foto's in profiel.)

1. Meet me & Beauty.

2.

3.

4. Rijden zonder handschoenen wat ik niet gewend ben, en ik krijg gelijk last van m'n vingers

5.

6.

7. Onze toeschouwer.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14. Moe, maar toch wel redelijk voldaan denk ik maar.

Eigen commentaar;
- Hakken naar beneden
- Tenen naar binnen
- Handen rechtop houden
- Knik in ellebogen houden, lekker ontspannen